یاسوج؛

آغاز ساخت 17 کلاس درس بنیاد علوی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی 17 کلاس درس در قالب 6 مدرسه در نقاط مختلف استان توسط بنیاد خیریه علوی از امروز آغاز شد.

  به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جهان محرابی گفت: میزان اعتبار پیش‌بینی‌شده برای ساخت این 17 کلاس درس افزون بر 20 میلیارد و 400 میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: که میزان زیربنای این تعداد کلاس درس افزون بر یکهزار و 574 مترمربع است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد افزود: مقدمات لازم و قرارداد اولیه با پیمانکاران برای ساخت این تعداد کلاس درس انجام و عملیات اجرایی آنها به فراخور نیاز هر منطقه آغازشده است.

وی این 6 طرح را شامل مدرسه ابتدایی 6 کلاسه آبهرمون، سه کلاسه مورزرد و یک کلاسه نقاره خانه در شهرستان بویراحمد، مدرسه ابتدایی 2 کلاسه بیدزرد گچساران، سه کلاسه ابتدایی دوریزگان کهگیلویه و یک کلاسه دم دره شهرستان چرام ذکر کرد.

به گفته محرابی در سال تحصیلی جدید (95-96) افزون بر 30 میلیارد ریال انواع تجهیزات و امکانات آموزشی و آزمایشگاهی تحویل آموزش‌وپرورش و مدارس در مناطق مختلف استان شده است.

این تجهیزات شامل وسایل موردنیاز آموزشی و آزمایشگاهی ازجمله میز، کمد دیواری، صندلی مدیریت، کتابخانه، میز رایانه و امکانات الکترونیکی شامل رایانه، چاپ گر و دستگاه کپی بوده است.

وی با اشاره به خرید و تجهیز سیستم‌های گرمایشی برای مدارس در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد، گفت: سال گذشته 64 طرح در قالب 394 کلاس درس با زیربنای حدود 39 هزار مترمربع از مدارس استان مجهز به این سیستم شدند.


انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.