رئیس سازمان لیگ شطرنج:

امکان تغییر زمان بازی های لیگ وجود ندارد/ اولویت با مسابقات جهانی است

نامور گفت: اولویت فدراسیون مسابقات قهرمانی جهان است، 2 ملی پوش تیم سایپا می توانند در این رقابت ها شرکت کنند.

مسعود نامور در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگار جوان درباره تداخل زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر با رقابت های شطرنج قهرمانی بانوان جهان تصریح کرد: مرحله پایانی لیگ برتر شطرنج 19 تا 22 بهمن ماه به میزبانی رشت برگزار می شود و پس از پایان این مسابقات، رقابت های شطرنج قهرمانی بانوان جهان از 22 بهمن ماه در تهران آغاز می شود که 2 بازیکن تیم سایپا، نمایندگان ایران در این رقابت ها هستند.

وی افزود: 2 مسابقه تداخل زمانی باهم ندارند و فاصله زمان برگزاری آن کم است اما تلاشمان را می کنیم پورکاشیان و خادم الشریعه بدون مشکل در این رقابت ها شرکت کنند.

رئیس سازمان لیگ شطرنج عنوان کرد: اولویت ما مسابقات قهرمانی جهان است چنانچه خادم الشریعه و پورکاشیان امکان حضور در هر 2 مسابقه را نداشته باشند، در لیگ برتر شرکت نخواهند کرد.

نامور گفت: در حال حاضر تیم سایپا صدر نشین لیگ است و در مرحله پایانی مسابقات لیگ برتر ماقبل بازی آخر یک روز استراحت دارد، سعی می کنیم برای جلوگیری از تداخل با مسابقات قهرمانی جهان، دیگر رقابت لیگ برتر را در همان روز برگزار کنیم.

وی در پایان درباره امکان تغییر بازی های مرحله آخر لیگ برتر خاطر نشان کرد: تاریخ برگزاری مسابقات در تقویم فدراسیون ثبت شده است و امکان تغییر زمان بازی ها وجود ندارد، علاوه بر این، رقابت های جام خزر نیز پس از این مسابقات آغاز می شود. بنابراین نمی توانیم مسابقات لیگ را با تاخیر برگزار کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار