میرزا آقابیگ: شطرنج از رشته های فعال در کشور است

معاون اداره کل ورزش وجوانان تهران گفت: شطرنج جزء رشته های فعال در کشور است که در بیشتر استان ها مسابقه برگزار می کند.

میرزا آقابیگ: شطرنج از رشته های فعال در کشور استبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن میرزا آقابیگ در نشست خبری مسابقات جام بین المللی شطرنج به میزبانی تهران در جمع خبرنگاران گفت: از رئیس هیات شطرنج تهران برای برگزای این مسابقات تشکر می کنم که شرایطی را فراهم آورد تا برای اولین بار رقابت های جام بین المللی شطرنج درتهران برگزار شود.

وی افزود : حال ورزش کشور خوب است چون ورزش تهران شرایط مساعدی دارد اگر تهران به عنوان قطب ورزشی کشور روند رو به رشدی داشته باشد به طور قطع ورزش در دیگر استان ها نیز پیشرفت خواهد کرد.

آقابیگ در ادمه خاطر نشان کرد: اداره کل ورزش جوانان تهران برنامه ریزی های زیادی برای برگزاری چنین مسابقاتی در دیگر رشته های ورزشی دارد و در این زمینه با شهرداری های همکاری خواهد کرد و امیدوارم هیات ها بتوانند میزبان مسابقات مختلف در استان باشند.

معاون اداره کل ورزش وجوانان تهران ادامه داد: معتقدم ورزشکاران برای موفقیت باید در مسابقات زیادی شرکت کنند تا در عرصه های بین المللی موفق باشند و لازمه این کار برگزاری رقابت هایی مثل جام بین المللی شطرنج پایتخت است. شطرنج از ورزش هایی است که در بیشتر استان های کشور فعال راست و مسابقات مختلفی را درطول سال برگزار می کند. امیدورارم زحمات مسئولان کشور در عرصه ورزشی المپییک و مسابقات جهانی نتیجه بخش باشد.

آقابیگ تصریح کرد: اداره کل وزش وجوانان تلاش می کند با کمک های مردمی و مسئولان از هیات های ورزشی حمایت کند. سعی می کنیم تا جایی که امکان پذیر باشد به هیات ها در زمینه اعزام ورزشکاران به مسابقات خارجی کمک کنیم چرا که این وظیفه ماست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از زحمات گودرزی در چند سال وزارتشان و حمایت از ورزش تشکر می کنم امیدوارم کسی که جایگزین می شود آشنا به ورزش باشد و برنامه را ادامه دهد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار