اصفهان؛

تمام جاده‌های اصفهان باز و تردد ایمن در آن‌ها جریان دارد

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هم‌اکنون تمامی راه‌های حوزه استحفاظی استان اصفهان، باز و تردد ایمن در آن جریان دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرزاد دادخواه  با اشاره شروع فصل زمستان و سامانه‌های بارشی در استان اظهار کرد: تا کنون 72 اکیپ در سطح استان به جهت طرح راهداری زمستانی با حضور 260 نفر از نیروهای اداره کل راهداری و حمل‌ونقل اصفهان و 613 نفر از نیروهای آموزش دیده بخش خصوصی استفاده شده است.

وی درباره تجهیزات مورد استفاده در راه‌های استان اصفهان نیز بیان کرد: با توجه به شرایط جوی و وضعیت راه‌های در فصل سرما تعداد 110 خودرو ویژه گشت راهداری، 62 دستگاه گریدر، 44 دستگاه لودر، 30 دستگاه بولدوزر، 10 دستگاه نمک پاش، 109 کامیون برف‌روب و 6 دستگاه برف خور در سطح راه‌های استان برای تسهیل عبور و مرو و حمل‌ونقل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان ضمن اشاره به بروز رسانی، تجهیز، تعمیر و آماده‌سازی ماشین‌آلات این اداره گفت: از مهم‌ترین اقداماتی که در طرح زمستانی انجام شده است می‌توان به تجهیز و تکمیل 48 باب راهدارخانه ثابت در سطح استان، پیش‌بینی و تجهیز 17 باب راهدارخانه سیار و غیرثابت در محورهایی که تحت پوشش راهدارخانه‌های ثابت قرار نداشته‌اند و یا خدمت رسانی به آن‌ها ضعیف بوده اشاره کرد.

وی درباره آخرین وضعیت راه‌های استان نیز عنوان کرد: هم‌اکنون تمامی راه‌های حوزه استحفاظی استان اصفهان، باز و تردد ایمن در آن جریان دارد.

دادخواه در پایان در خصوص نحوه دسترسی مردم از آخرین وضعیت جاده‌های استان و کشور بیان کرد: مردم و شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.141.ir در جریان آخرین خبرها از وضعیت محورها و راه‌های مواصلاتی استان و سطح کشور قرار گیرند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.