امضای توافقنامه همکاری بین پارلمان روسیه و افغانستان در آینده نزدیک

رئیس دومای دولتی روسیه در دیدار با رئیس پارلمان افغانستان گفت: پارلمان روسیه و افغانستان به زودی یک توافقنامه همکاری با هم امضا خواهند کرد.

امضای توافقنامه همکاری بین پارلمان روسیه و افغانستان در آینده نزدیکبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، ویاچسلاو ولودین رئیس دومای دولتی روسیه در دیدار روز گذشته خود که با عبدالروف ابراهیمی رئیس پارلمان افغانستان داشت گفته است: پارلمان روسیه و افغانستان به زودی یک توافقنامه همکاری با هم امضا خواهند کرد.

ولودین گفت: ما از طرف افغانستانی که به صورت منظم در نشست‌های سازمان پیمان امنیت جمعی مجمع پارلمانی به عنوان ناظر شرکت می‌کند، رضایت داریم. اما برای پیشرفت این پیوندها نیاز به همکاری در جهات مختلف و تبادل تجربه در قانونگذاری می‌باشد.

وی افزود: ما برای امضای یک توافقنامه همکاری بین دومای دولتی روسیه و پارلمان افغانستان برنامه ریزی خواهیم کرد.

رئیس پارلمان افغانستان نیز گفت: امیدواریم که یک پیوند بسیار نزدیک با ترکیب جدید دومای دولتی فدراسیون روسیه داشته باشیم.

عبدالروف ابراهیمی تصریح کرد:ما امیدواریم که پیوندمان با نمایندگان جدید دومای دولتی روسیه مانند نمایندگان پیشین دومای دولتی روسیه خوب و نزدیک باشد. به خصوص در این زمان همکاری بین ما بسیار مهم است. همکاری و پیوند بین افغانستان و روسیه سابقه‌ای طولانی دارد و ما براین باور هستیم که همکاری و همیاری بین دوکشور به امنیت و ثبات منطقه کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.