ساری؛

مازندران میزبان جشنواره ملی آیات

مازندران میزبان برگزاری جشنواره ملی آیات با موضوع رسانه و مطبوعات، قرآن و عترت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: جشنواره ملی آیات با موضوع رسانه و مطبوعات، قرآن و عترت به میزبانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و با اجرای بسیج رسانه مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: همه روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و عکاسان مطبوعاتی، خبرگزاری‌ها و فعالان عرصه رسانه‌های دیجیتال می‌توانند آثار خود را در محورهای ترویج فرهنگ غنی قرآن و عترت، آیین‌های مذهبی و نیایش، ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت، نقش باورهای دینی در جلوگیری از چالش‌های اجتماعی ـ آسیب‌های اجتماعی، سنت و آداب و رسوم دینی ،نماز، روزه‌داری، خمس، زکات و امر به معروف و نهی از منکر ، حجاب و عفاف، سبک زندگی ایرانی، آرمان‌های امام و رهبری، اخلاق قرآنی در حوزه فردی و اجتماعی، نقش باورهای دینی در تحکیم خانواده، اقتصاد مقاومتی، استکبارستیزی، کودکان و نوجوانان به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و یا تارنمای basijrasaneh.ir/service/٣٧.htmi و یا سامانه پیامکی ٩٨٦٦٠٠٠١٥٠٢٧ ارسال کنند.

احد جاودانی افزود: مهلت ارسال آثار، تا یکم بهمن ، بررسی آثار جشنواره از ٥ تا 25 بهمن امسال و اختتامیه جشنواره  ١١ اسفند ٩٥ است.

وی گفت : جوایز هر جشنواره، در هر بخش یک برگزیده، لوح تقدیر و تندیس دریافت می‌کند.

وی همچنین افزود: نفرات اول جشنواره مطبوعات مردادماه امسال با برنامه‌ریزی انجام شده تا ٢٠ روز آینده برای بازدید از مراکز رسانه‌ای گرجستان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار