بازماندگان آخرین سفر بارسلونا به سلتیک پارک

تیم فوتبال بارسلونا در حالی امشب برابر سلتیک به میدان می رود که از آخرین باری که با این تیم بازی کرده فقط 4 بازیکن در ترکیب کاتالان ها حضور دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه بازی های هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان این فصل، بارسلونا تا ساعاتی دیگر در سلتیک پارک  به مصاف سلتیک گلاسکو خواهد رفت.درست سه سال پیش، آنها در همین ورزشگاه با این تیم بازی  کردند. با این حال، در این مدت کوتاه پس از آن بازی، بارسلونا بسیار تغییر کرده است.
از آن تیم سه سال گذشته ،فقط چهار بازیکن امشب در ترکیب بارسا حضور دارند. نیمار، سرخیو بوسکتس، پیکه و سرخی روبرتو (که سه سال قبل حتی یک دقیقه هم بازی نکرد) تنها بازیکنان تیم فعلی هستند که سال 2013 به گلاسکو سفر کرده بودند.

چهار بازیکن دیگر بارسا هم هستند که در آن بازی عضو این باشگاه بودند ،اما به دلیل مصدومیت بازی نکردند. لیونل مسی، خاویر ماسکرانو، جوردی آلبا و آندرس اینیستا 4 بازیکن غایب سه سال پیش بودند، از این میان اینیستا امشب هم به دلیل مصدومیت نمی تواند بازی کند.

سال 2013 خراردو مارتینو هدایت بارسا را برعهده داشت که آن دیدار با نتیجه 1-0 با گل فابرگاس به سود کاتالان ها به پایان رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار