لیگ قهرمانان اروپا؛

سرما و سردار؛ دلهره بایرن مونیخ در روسیه/ جدال سرنوشت ساز آرسنال و پاری سن ژرمن

رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام 8 دیدار ادامه می یابد که در مهمترین مسابقات روستوف با بایرن مونیخ و آرسنال و پاری سن ژرمن مسابقه می دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام 8 دیدار ادامه پیدا می کند. در مهمترین دیدار امشب تیم روستوف که سردار آزمون را در ترکیبش دارد باید در ورزشگاه خانگی مقابل بایرن مونیخ به رقابت بپردازد. در دیگر بازی مهم امشب تیم های آرسنال انگلیس و پاری سن رمن فرانسه به مصاف یکدیگر می روند و برا صدر نشینی رقابت می کنند.

گروه A :‌

آرسنال – پاری سن ژرمن :‌ در مهمترین دیدار روز دوم هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، توپچی های لندنی در ورزشگاه خانگی به مصاف پاری سن ژرمن می روند. این 2 تیم در دیدار های قبلی به 3 پیروزی و 1 تساوی دست پیدا کرده اند و با 10 امتیاز در بالای جدول قرار دارند.  البته تیم آرسنال به دلیل تفاضل گل بیشتر نسبت به تیم فرانسوی در رتبه نخست ای نگروه قرار دارد. این دیدار از این لحاظ بسیار حساس است که تا حد زیادی تکلیف تیم صدرنشین گروه را مشخص می کند. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسید.

لودوگورتس – بازل :‌ بازی کاملا تشریفاتی چرا که این 2 تیم هیچ امیدی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا ندارند. این 2 تیم در 4 بازی قبلی فقط در 1 مسابقه مساوی کرده اند و باقی مسابقات را شکست خورده اند.  با درخشش تیم های آرسنال و پاری سن ژرمن این 2 تیم در هیچ صورتی به مرحله بعد صعود نخواهند کرد.

گروه B : 

بشیکتاش – بنفیکا : این گروه از معدود گروه هایی است که 3 تیم بالای جدول رقابت تنگاتنگی را برای صعود به مرحله بعد با یکدیگر دارند.  در حال حاضر بشیکتاش با 6 امتیاز در رتبه سوم گروه قرار دارد و تیم بنفیکا با 7 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به ناپولی در رتبه دوم قرار دارد. دیدار رفت این دو تیم در خانه بنفیکا با نتیجه 1 بر 1 مساوی به پایان رسید.

ناپولی – دیناموکیف :‌ دیدار رفت این 2 تیم که در اوکراین برگزار شد ، با نتیجه 2 بر 1 به سود تیم ایتالیایی به پایان رسید. در حال حاضر تیم ناپولی با 7 امتیاز صدر نشین این گروه است و در صورت پیروزی در این مسابقه صعودش به مرحله بعدی مسابقات را تا حد زیادی تضمین می کند. اما تیم دیناموکیف امیدی برای صعود ندارد و با 1 امتیاز در قعر جدول این گروه لنگر انداخته است.

گروه C : 

سلتیک - بارسلونا : مصاف تیم قعر نشین جدول مقابل تیم صدرنشین در اسکاتلند.  بارسلونا در حال حاضر با 9 امتیاز و 2 امتیاز کمتر نسبت به تیم منچستر سیتی در رتبه نخست این گروه قرار دارد و در صورت پیروزی در این مسابقه صعودش به مرحله یک شانزدهم نهایی تضمین می شود. دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه 7 بر 0 به سود بارسلونا به پایان رسیده است. خبر خوب برای هواداران آبی و اناری پوشان ،‌بازگشت لیونل مسی پس از بیماری اش به ترکیب بارسلونا است.

مونشن گلادباخ – منچستر سیتی : پپ گواردیولا در آلمان به مصاف مونشن گلادباخ می رود و در صورت پیروزی این تیم را کنار زده و صعودش به مرحله بعدی مسابقات را تضمین می کند. منچستر سیتی در حال حاضر با 7 امتیاز ( 2 امتیاز کمتر نسبت به بارسلونا) در رتبه دوم گروه قرار گرفته است. گفتنی است که تیم انگلیسی دیدار رفت را با نتیجه 4 بر 0 به پیروزی رسیده است.

گروه D : 

روستف – بایرن مونیخ : یاران آزمون که امیدی برای صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی ندارند باید در ورزشگاه خانگی شان به مصاف تیم بایرن مونیخ بروند. در حال حاضر بایرن مونیخ با 12 امتیاز در رتبه دوم این گروه قرار دارد و روستوف با 1 امتیار در قعر جدول سکونت گزیده است.  دیدار رفت این دو تیم در آلمان با نتیجه 5 بر 0 به سود بایرن مونیخ به پایان رسید. سردار آزمون ستاره ایرانی تیم روستوف نیز در این بازی در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد داشت.

اتلتیکو مادرید – آیندهوون :‌ تیم اسپانیایی اتلتیکو مادرید صدرنشین قاطع این گروه است. این تیم در هر 4 بازی اخیر به پیروزی رسیده است و قصد دارد با پیروزی در ورزشگاه خانگی مقابل آینهوون، صدرنشینی اش را تا حد زیادی محکم کند. اما تیم آیندهوون مانند روستوف امیدی به صعود به مرحله بعد ندارد و با تنها 1 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته است. دیدار رفت این 2 تیم با نتیجه 1 بر 0 به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار