شیراز؛

انتقال سایت دفن پسماند در فسا ضرورت دارد

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: سایت دفن پسماند شهرک صنعتی فسا در روند جذب سرمایه گذار تاثیر نامطلوب گذاشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: با توجه به قرار گرفتن سایت پسماند در نزدیکی شهرک صنعتی فسا، دانشگاه علوم پزشکی به عنوان یکی از مراجع صادر کننده پروانه تاسیس واحد های صنعتی، مجوز تاسیس واحد های صنایع غذایی و آشامیدنی برای متقاضیان سرمایه گذاری در این شهرک را صادر نمی کند.
قنبری افزود: با توجه به وجود زیرساخت ها در شهرک صنعتی فسا برای جذب سرمایه گذار، برای توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان انتقال سایت دفن پسماند به مکان دیگر ضرورت دارد.
وی با بیان اینکه تاکنون  16قرارداد با سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی منعقد شده است ادامه داد: شهرک صنعتی فسا با ظرفیت استقرار 180 واحد صنعتی، می تواند برای برای حدود هزار نفر اشتغال ایجاد  کند.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس تصریح کرد: در کوتاه مدت، پیشنهاد هایی در زمینه سالم سازی محیط، متناسب با شرایط جغرافیایی موجود نظیر ایجاد کمربند سبز در اطراف این سایت نیز مطرح شده است که باید با همکاری شهرداری اقدام شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار