اینستاگردی؛

سردار سلیمانی در جمع فرماندهان بسیج/قاب خاطرات شبنم قلی خانی/شهاب حسینی در پشت صحنه شهرزاد

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.
صفحه منتسب به سردار سلیمانی نوشت:"امروز/همایش فرماندهان بسیج."



علی دایی نوشت:"عقاب آسیا"



یوسف تیموری نوشت:"پسر بابا چرا این شکلی شدی؟ آخه نمیگن باباش‌ بهش پول نمیده بره آرایشگاه موهاشو اصلاح کنه؟ حداقل فکر پشه ها باش از توش رد شن گیر میکنن که!!! دوستت دارم بابایی "



شبنم قلیخانی نوشت: "امشب قسمت آخر سريال هشت و نيم دقيقهاز اينكه در اين شبها همراهمان بوديد سپاسگزارم، بي شك بدون همراهي و همدلي شما عزيزان كار ما ديده نمي شد.عكسها همه يادآور بهترينها در ماندگارترين لحظات هشت و نيم دقيقه اند."



مهران احمدی نوشت:"من ومرغ دريايي از فراز شهر تالين."



شهاب حسینی نوشت:"پشت صحنه ی شهرزاد 2"



رزیتا غفاری نوشت:"امشب سالگرد تولد دخترم بود. سالگرد نعمت مادر شدن.سخت اما بى همتا! خداوندا ياريم كن كه اين امانت را به سلامت به مقصد برسانم. آمين."


شیث رضایی نوشت: " حتما کمترین کمک می تونه مشکل گشا باشه"




الیاس حضرتی نوشت:" انا لله و انا اليه راجعون.خبر درگذشت حضرت آيت‌الله موسوي اردبيلي، مرجع بزرگ شيعه، داغ بزرگي بر پيكر جامعه مسلمان ايراني نهاد. آن مرحوم مغفور، از بزرگ‌ترين مجاهدان و عالمان دوران، و يار هميشگي امام و رهبري بود. نقش پررنگ آيت‌الله موسوي اردبيلي در جريان مبارزات انقلاب اسلامي و پس از پيروزي انقلاب بر كسي پوشيده نيست و بدون ترديد نبود آن مرجع بزرگ، لطمه جبران‌ناپذيري براي جامعه اسلامي خواهد بود. 

درگذشت آن مرجع عاليقدر را به عموم شيعيان، خصوصا پيروان و خانواده داغدارش تسليت عرض نموده و از خداوند متعال براي آن عزيز سفر كرده علو درجات را مسالت دارم."



مهراوه شریفی نیا نوشت: "خواب آلود بودن چشماى منو به زيبايى نرگس ها ببخشيد."



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحمد
۱۹:۴۳ ۰۳ آذر ۱۳۹۵
خبراتون عالی به روز...