اینستاگردی؛

واکنش علی دایی به درگذشت موذن زاده اردبیلی /حمایت سارا خوئینی ها از کارتن خواب ها/حضوررامبد جوان در جمع دانشجویان سنندج

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.


یکتا ناصر نوشت:"شادى در برف را غنيمت بشماريم تا در روزهاى آلودگى اميدوار باقى بمانيم."



رایان شجریان نوشت:"با سلام، خواستم به اطلاع شما عزيزان برسانم كه جواب ازمايشات اخير بر روى پدر خوب بوده است. پدر هنوز در خانه در حال انجام فيزيوتراپى هستند و ما اميدواريم كه حال ايشان به مرور زمان براى شروع مرحله ى دوم درمان بهتر شود."



علی دایی نوشت:"درگذشت استاد ارجمند "حاج سلیم موذن زاده اردبیلی” را به تمامی دوستداران ایشان تسلیت عرض می نمايم ."



داریوش فرضیایی نوشت:"شادی را " تقسیم "خوبی را " تفهیم "و عشق را " تقدیم " کنبرای زنده ماندن"دو خورشید لازم است""یکی در آسمانو یکی در قلب"



سارا خوئینی ها نوشت:"دوستان عزيزم اولين برف پاييزي مبارك و پر بركت باد برايتان .در كنار روزهاي زيباي برفي افرادي كه كارتن خواب هستند،بي بضاعت هستند و سقفي گرم بالاي سر ندارند رو فراموش نكنيم .
يكي از راه هاي رساندن كمك ميتونه جمعيت طلوع بي نشان ها باشه كه شما پتو و لباس هاي گرم اضافه خودتون رو براشون ببريد و اونها زحمت رسوندن به دست نيازمندان رو خواهند كشيد.
اما علاوه بر اين ها هر كدام از ما ميتوانيم به تنهايي هم هركجا چنين افرادي رو ديديم به هر نحوي كه خودمان دوست داريم و در حد توان دستشان را گرم كنيم. مهم اين است كه فراموششان نكنيم تا خدا فراموشمان نكند......
ضميمه : حيوانات خياباني هم (گربه ها،سگ ها و پرندگان) از سرما و بي محبتي رنج ميبرند ! انها را هم در اين دسته بگنجانيم و عشق دهيم به محيط اطرافمان تا عشق تجلي كند در روز و شب ما .دوستدار شما سارا خوييني ها.



رامبد جوان نوشت:"همين الان دانشگاه كردستان در سنندج با دانشجوهاى خييييييلى باحال.كردستان .سنندج


محمدباقرقالیباف نوشت:"سه سال می‌شود که بخشی از همسنگرانم در شهرداری، داوطلبانه و در راه رضای خدا بخشی از وظیفه خدمت به زائرین حرم اباعبدالله را در مهران، نجف، کربلا، کاظمین و سامراء بر عهده گرفته‌اند. به حال بسیاری از آنها غبطه می‌خورم و خوشحالم که چنین فرصت خدمتی برای ما ایجاد شده است. دست تک تک آنها را به گرمی می‌فشارم.۹۵/۹/۱"



محسن افشانی نوشت:"يه وقتهايىبايد خودت رو بردارى وبه راهت ادامه بدى...والله قسم!رهسپار عشقيم.



سیدحسن خمینی نوشت:"با كمال تأسف مطلع شدم حاج حسين آقا مقدم پدر شهيدان والامقام مقدم به ديدار حق شتافت. هفته گذشته در حرم امام ميزبان ايشان و جمعى از رزمندگان و معتمدان شهر زرقان فارس بودم و از محبت هاى اين پدر عزيز بهره ها بردم. خدايش بيامرزد و با اولياء و امام عظيم الشأن محشور دارد و به بازماندگانشان صبر و اجر مرحمت نمايد."




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اميني
۲۱:۲۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۵
باعث تأسف كه حاج سليم موذن زاده به رحمت خدا رفتن و ديگه هيچ کس مثل ايشان به دنيا نميان
آخرین اخبار