کرمان؛

ارائه خدمات مطلوب به شهروندان کرمانی / احداث 12 پارک جدید در شهر کرمان

نشست پیگیری امور مربوط به خدمات شهری مناطق و سازمان های تابعه در محل معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان برگزار شد.

ارائه خدمات مطلوب به شهروندان کرمانی / احداث 12 پارک جدید در شهر کرمان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمدرضا محمدرضاخانی معاون خدمات شهری شهردار کرمان در نشست پیگیری امور مربوط به خدمات شهری مناطق و سازمان های تابعه با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان کرمانی گفت: طبق بررسی های به عمل آمده مقرر شد وضعیت فضای سبز و روشنایی پارک ها از سوی مسئولان امور شهری مناطق بررسی و نسبت به رفع معایب  احتمالی آنها اقدامات لازم صورت پذیرد .

محمدرضاخانی از تعمیر و نصب وسایل بازی و تندرستی در پارک های سطح شهر خبر داد و افزود: سرویس های بهداشتی عمومی موجود در سطح شهر بهسازی  و با توجه به نیازهای عمومی اقدامات لازم در خصوص احداث سرویس های بهداشای جدید به عمل خواهد آمد.

وی هم چنین با اشاره به احداث 12 پارک جدید در شهر کرمان اظهار داشت: با تکمیل عملیات اجرایی احداث پارک های پدر، آرامش، رادیو، اکوپارک، هزار، شهدای غواص و داوودی، سرانه فضای سبز شهر کرمان افزایش می یابد.

 محمدرضاخانی از ایجاد زمین های فوتبال و والیبال ساحلی در مناطق مختلف شهر خبر داد و افزود: همچنین در راستای توسعه ورزش همگانی و ارتقای سلامت شهروندان، چندین زمین چمن مصنوعی فوتبال در نقاط مختلف شهر احداث می شود.

وی تقویت واحدهای اجراییات در شهرداری های مناطق را ضروری عنوان و تاکید کرد: مسئولان اجراییات مناطق به لباس و 5 دستگاه خودروی ویژه مجهز می شوند.

معاون خدمات شهری با بیان این که کارگاه های غیرمجاز بازیافت در سطح شهر سلامت و امنیت شهروندان را تهدید می کنند خاطرنشان کرد: مقرر شد کارگاه های بازیافت از سطح شهر جمع آوری شده و به شهرک های صنعتی  و سایت دفن زباله شهرداری کرمان منتقل شوند.

انتهای پیام/س


برچسب ها: کرمان ، شهرداری ، مناطق ، پارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار