کرمان؛

طرح وان معکوس مانعی برای آسیب آبهای زیرزمینی

طرح وان معکوس در زیرگذر آزادی مانع آسیب آبهای زیرزمینی به بنای این تقاطع بزرگ می شود.

طرح وان معکوس مانعی برای آسیب آبهای زیرزمینیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، معاون فنی و عمرانی شهرداری کرمان با اشاره به اجرای طرح «وان معکوس» در زیرگذر آزادی گفت: اجرای این طرح از آسیب رسیدن به لایه‌های زیرسازی جلوگیری کرده و حتی اگر آب‌های زیر سطحی زیرگذر آزادی بالاتر بیاید به روسازی و آسفالت آن آسیبی نخواهد رسید.

 محمدرضا فرقانی با بیان این که اجرای طرح آزادی 70 درصد بار ترافیکی را کاهش می دهد تاکید کرد: با اجرای فاز یک و دو و آزادسازی خیابان استقلال و بلوار جمهوری، بخشی از ترافیک منطقه روان شده و با اجرای فاز سوم رینگ دور میدان آزادی تا دهه فجر زیر بار ترافیک می‌رود.

وی افزود: تاکنون 768 شمع در این زیرگذر ریخته شده و 1400 متر مربع دال در حال اجراست.

معاون فنی و عمرانی شهرداری از پیشرفت بیش از 52 درصدی این پروژه خبر داد و تاکید کرد: با جمع آوری فنس‌ها، مسیر پیاده‌روی خیابان استقلال آزاد شده و صد در صد زیر بار ترافیک خواهد رفت.

فرقانی با بیان این که مشکل اصلی پروژه‌های عمرانی وجود تاسیسات زیربنایی است که فاقد نقشه ازبلیت است، افزود: جابجایی این تاسیسات، کار را برای اجرای عملیات‌های عمرانی سخت کرد.

وی از تخلیه خاک زیر دال خیابان بهمنیار خبر داد و خاطرنشان کرد: 70 درصد دال این مسیر ریخته شده و با تملک کامل املاک مسیری از آذر ماه به بهره‌برداری کامل می‌رسد
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.