اهواز؛

تاکید استاندار بر تحویل واحدهای مسکونی شهر رامین

استاندار خوزستان برتحویل واحدهای مسکونی در شهر رامین تا چهار ماه آینده تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،غلامرضا شریعتی با حضور در شهر جدید رامین طرح احداث 200 واحد مسکونی را افتتاح کرد و پس از آن نیز در جلسه ای در خصوص بررسی مشکلات این واحدهای مسکونی با حضورجمعی از مدیران و مسئولان آب، گاز و برق استان بر رفع مشکلات این واحدهای مسکونی تاکید کرد.

ساسان اسدی مدیرعامل شهرجدید رامین در این جلسه گفت: درشهرجدید رامین قرار است پنج هزار و 732 واحد مسکونی احداث شود که تاکنون دو هزارمیلیارد ریال برای ساخت یک هزار واحد مسکونی در این شهر هزینه شده است.

وی افزود: تاکنون یک هزار و 200 خانوار برای سکونت در شهر جدید رامین عضو تعاونی های مربوطه شده و اعلام آمادگی کرده اند که در صورت رفع مشکلات آب و برق در این منازل ساکن شوند.

مدیرعامل شهرجدید رامین تصریح کرد: 58 خانوار هزینه کامل این واحدها را به میزان 80 میلیون ریال آورده و 40 میلیون ریال نیز از بهزیستی پرداخت کرده اند و آماده سکونت هستند.

وی بیان داشت : 500 واحد مسکونی نیز با پیشرفت 90 درصدی همراه بوده که تا پایان سال آماده می شود.

به گفته نماینده این 200 خانوار بخشی از این خانوارها به دلیل مشکلات مالی قادر به پرداخت هزینه های تعیین شده نیستند و در مجموع سه هزار و 200 میلیارد ریال نیاز است که مشکلات مالی آن ها برطرف و در این منازل ساکن شوند.

استاندار خوزستان در این خصوص این وعده را داد تا یک هزار میلیارد ریال را خود تامین کرده و باقی آن را نیز از بنیاد برکت و سایر بخش ها تامین کند.

وی همچنین از مدیران ،مسئولان تامین کننده آب و برق و بخصوص پیمانکاران مربوطه خواستار شد که تا پایان سال یک هزار واحد آماده تحویل باشد

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.