کرمان؛

پیشرفت ایران مرهون تفکر بسیجی است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: بسیاری از پیشرفتها و موفقیتهای نظام اسلامی در عرصه های مختلف مرهون تفکر بسیجی استوفرهنگ بسیج،فرهنگ شهداست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مجید رستمی به مناسبت هفته بسیج در یادواره۱۸ شهید عشایری ملایی مهنیشهرستان جیرفت گفت :خانواده شهدا ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

ویبا اشاره به جنگ تحمیلی،خاطرنشان کرد: در جنگ ، بسیجی مصداق واقعی واژه بسیج بود و همه ایثار و از خود گذشتگی داشتند و فرهنگ بسیج فرهنگ شهداست.

دادستان جیرفت ادامه داد: هر چه این نظام و مسئولین ما دارند از برکت خون شهداست و امروز اینکه شما مردم در این یادواره و محفل شهدا شرکت نمودید یک توفیق الهی است.

رستمی با بیان اینکه بسیجی کسی است که اول همه چیز را برای دیگران می خواهد گفت: ما بایستی حقوق یکدیگر را رعایت کنیم و در جهت ارزش ها با هم وحدت داشته باشیم.

یادواره ۱۸ شهید ملایی مهنی با حضور دادستان جیرفت ، رئیس دادگستری جیرفت و جمعی از مسئولان، مردم و خانواده شهدا در روستای کوگوئیه بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت برگزار شد.

در پایان این یادواره، ملاقات مردمی رییس دادگستری شهرستان جیرفت با مردم محروم شهرک عشایری برگزار گردید و دستورات قضائی لازم در جهت حل مشکلات حقوقی وقضائی صادر شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: پیشرفت ، بسیج ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار