ایلام؛

فضاهای ورزشی مهران در اختیار زائران اربعین

مدیر کل ورزش و جوانان اعلام کرد : سالن مجموعه ورزشی شهر مهران محل اسکان خادمین اربعین مستقر در این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ بهروز حیدرزاده گفت : مردم استان در عمل نشان دادند که ارادتمند اهل بیت عصمت و طهارت هستند و از هیچ کوششی برای پذیرایی از زائران عبدالله الحسین دریغ نخواهند کرد .

وی افزود :جامعه ورزش و جوانان استان نیز خدمت به زائران حسینی و خادمان اربعین را وظیفه دینی و شرعی خود میداند و همپای مردم استان به خدمت رسانی مشغول است .

حیدرزاده تاکید کرد : به منظور ایجاد رفاه برای خادمان دیگر استانها ، سالن مجموعه ورزشی شهرستان مهران برای اسکان در اختیار انها قرار گرفته است .

وی اظهار کرد : همچنین با توجه به سیل انبود خودروها در شهرستان و عدم ظرفیت پارکینگ های عمومی، خیابان ها و معابر ، بخشی از فضای باز مجموعه ورزشی با وسعت دو هکتار به عنوان پارکینگ در اختیار زائران قرار گرفته است که ظرفیت گنجایش 600 خودرو را دارا می باشد .

حیدرزاده ادامه داد : با توجه به پیاده روی و خستگی زائران و وجود موکب ها و استراحت گاههای متعدد در مرز و شهر مهران از همه هموطنان عزیزی که از مرز مهران وارد کشور می شوند تقاضا داریم به هیچ وجه در حال خستگی رانندگی نکنند و پس از استراحت کافی به سوی شهرهای خود حرکت کنند ، چرا که به خاطر ورود حجم انبوهی از زائران از مرز مهران، محورهای مواصلاتی استان پر تردد هستند و کوچکترین سهل انگاری و بی احتیاطی منجر به وقوع حوادث ناگوار خواهد شد .






انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، مهران ، اسکان ، ورزش ، موکب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.