شیراز؛

بخشودگی جریمه معوقات صنعتگران تمدید شد

دستورالعمل بخشودگی جرائم دیرکرد بدهی ‌های معوق واحد های صنعتی استان فارس تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیر عامل شرکت شهرک‌ های صنعتی استان فارس گفت: این دستورالعمل باهدف حمایت و رفع موانع تولید، ایجاد انگیزه و افزایش سرمایه‌ گذاری در شهرک‌ ها و نواحی صنعتی اجرا می ‌شود.
قنبری افزود: بر اساس این دستورالعمل، طرف‌ های قرارداد که اسناد تعهدی خود را از زمان ابلاغ این دستورالعمل پرداخت کرده اما تعدیل آن‌ ها تاکنون مورد بخشودگی قرار نگرفته است، مشمول تخفیف های این دستورالعمل می ‌شوند.
وی ادامه داد: واحد های تولیدی بهره‌ بردار که دارای پایان کار یا در مرحله نصب ماشین ‌آلات هستند در صورت پرداخت 50  درصد اصل بدهی، مشمول 65 درصد بخشودگی جرائم دیرکرد قرار می گیرند و چنانچه 100 درصد مبلغ اصل بدهی تولیدی و صنعتی را پرداخت کنند تا 80 درصد جرائم تأخیر آن ها بخشوده می‌ شود.
قنبری با بیان اینکه، واحد های صنعتی که در مرحله فونداسیون و نصب سوله نیز باشند، مشمول این مشوق‌ ها می شوند، گفت: این واحد ها چنانچه برنامه ساخت‌ و سازشان با برنامه زمان‌ بندی مصوب شده در هیأت‌ مدیره شرکت شهرک‌ های صنعتی فارس مطابقت داشته باشد، در صورت پرداخت 35 درصد اصل بدهی، شامل 50 درصد بخشودگی جرائم دیرکرد می‌ شوند.
مدیر عامل شرکت شهرک ‌های صنعتی استان فارس تصریح کرد: واحد های مستقر در شهرک ‌ها و نواحی صنعتی فارس تا پایان سال 95 می ‌توانند از دستور العمل اعطای مشوق های ویژه برای رونق‌ تولید و صنعت استفاده کنند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار