کرمانشاه؛

شدت تردد در محور مهران به سمت کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه از آمادگی این شهرستان برای اسکان 50 هزار زائر در موج بازگشت زوار اربعین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل‌الله رنجبر با بیان اینکه تردد در محور مهران به سمت کرمانشاه در دو سه روز گذشته با آغاز موج بازگشت زوار اربعین شدت یافته، گفت: در همین راستا تمام موکب‌ها در مسیر برگشت زوار فعال شده‌اند.

وی افزود: در مسیر رفت 15 موکب در شهرستان کرمانشاه برای پذیرایی از زوار برقرار شده بود که با آغاز موج بازگشت زوار اربعین این موکب‌ها مجددا در لاین مقابل(مسیر برگشت) مستقر شده‌اند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت اسکان 50 هزار نفر در موکب‌ها، حسینیه‌ها، خوابگاه‌ها و اردوگاه‌های راهیان نور شهرستان کرمانشاه، گفت: در مسیر رفت بطور میانگین شبانه 1500 نفر در سطح شهرستان اسکان داده شدند که قطعا این تعداد در موجب بازگشت زوار افزایش خواهد یافت که با توجه به ظرفیت‌های سازی های صورت گرفته برای اسکان زوار مشکلی وجود ندارد.

رنجبر افزود: در موج رفت زوار همچنین توزیع 20 هزار غذا تنها در یک وعده را داشتیم و بیش از این ظرفیت برای موجب بازگشت زوار اربعین وجود دارد.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه نیروهای انتظامی جهت تامین امنیت زوار اربعین در محل موکب‌ها مستقر هستند، گفت: اکیپ های راهنما نیز در میدان آزادگان، میدان امام خمینی(ره) و میدان امام حسین(ع) جهت راهنمایی زوار اربعین مستقر شده‌اند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، تردد ، محور ، مهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.