کرمانشاه؛

رتبه عالی کشوری ارمغان حضور مؤثر گروه های آموزشی استان کرمانشاه

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از گروه های آموزشی به عنوان مراجع علمی رشته تخصصی خود یاد نمود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سلیمان محبی گفت: گروه های آموزشی می توانند عامل ارتقای کیفیت بخشی به فرایند آموزشی به عنوان حامی و راهنمای دبیران در مدارس عمل کنند.

محبی با اشاره به این که بر اساس مصوبات وزارت متبوع رسالت گروه های آموزشی بر 5 اصل استوار است گفت: 1- شایسته محوری و تخصص گرایی 2- مشارکت پذیری و مشارکت جویی 3- رقابت پذیری سالم و اثر بخش 4- پژوهش محوری و خلاقیت مداری 5- مسوولیت پذیری و پاسخگویی؛ 5 اصلی است که هویت گروه های آموزشی بر پایه آن استوار می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از موفقیت های مسابقه گروه های آموزشی در عرصه کشوری خبر داد و افزود: در متوسطه اول 5 گروه رتبه عالی کشوری، در متوسطه دوم 10 گروه رتبه عالی کشوری، فنی حرفه ای و کاردانش 8 گروه رتبه عالی کشوری را حایز گردیده اند.

وی از موفقیت جشنواره یاد دهی و یادگیری خبر داد و گفت: در سه گروه درسی رتبه دوم و برتر کشوری را بدست آورده ایم، ضمن این که در جشنواره الگوهای برتر تدریس مقام دوم کشوری و حضوری در زیست شناسی و عربی، مقام سوم کشوری را کسب نموده ایم.

محبی خاطر نشان ساخت؛ در حوزه دانش آموزی مسابقات هنری، مقام دوم و برتر کشوری را بدست آورده ایم و در خصوص مسابقات آزمایشگاه، عنوان برتر کشوری از آن آموزش و پرورش استان کرمانشاه شده است.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، رتبه ، ارمغان ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.