اهواز؛

راه اندازی ایستگاه نذر کتاب در ایذه

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه با اشاره به برگزاری مراسم رونمایی از کتاب‌های نویسندگان ایذه‌ای به‌مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی از برپایی ایستگاه نذر کتاب در مصلی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،جبار نوروزی نوروزی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه با اشاره به برپایی ایستگاه نذر کتاب در مصلی شهرستان گفت: این ایستگاه به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی و به منظور مشارکت عموم همشهریان و خیرین در امر پر کردن قفسه‌های خالی کتابخانه‌های عمومی برپا شد.

وی افزود: با توجه به اینکه اطلاع داریم که اکثر همشهریان کتب زیادی در منزل دارند که مورد استفاده آنها قرار نمی‌گیرند انتظار می‌رفت که این ایستگاه مورد استقبال بیشتری قرار گیرد اما فقط حدود 100 جلد کتاب اهدا شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه اضافه کرد: دلیل استقبال کم از این طرح احتمالاً به‌خاطر اطلاع‌رسانی ضعیف ما بوده و با این امید که فرهنگ اهدای کتاب در شهرستان ما نهادینه شود این اقدامات ادامه‌دار خواهد بود.

نوروزی در ادامه با اشاره به برگزاری آیین رونمایی از کتاب نویسندگان ایذه‌ای که با حضور مسؤولان و جمعی از نویسندگان شهرستان برگزار شد، بیان داشت: این برنامه نیز به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی و به منظور ارج نهادن به زحمات نویسندگان صورت گرفت.

وی اضافه کرد: در این برنامه امام جمعه شهرستان، رئیس دفتر نماینده شهرستان‌های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره ارشاد اسلامی، رئیس اداره سواد‌آموزی، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رئیس اداره اوقاف و جمعی از نویسندگان حضور داشتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار