اهالی بهارستان در اینستاگرام چه می گویند؟/29

از تبریک ایمن آبادی به مناسبت روز تلویزیون تا روایت تاجگردون از عصر یخبندان

در این بسته خبری سعی داریم تا شما را در جریان فعالیتهای 24 ساعت گذشته نمایندگان مجلس قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛اینترنت و شبکه های اجتماعی مانند بسیاری از پدیده های دیگر دارای پیامدهای مثبت و منفی می باشدکه در این میان آثار  فضای مجازی در روابط اجتماعی بیش از سایر حوزه ها بوده است .

در پی  پیامد های مثبت این پدیده روزآمد ، شبکه های  اجتماعی چون اینستاگرام این فرصت را برای سیاسیون کشور به وجود آورده که با گذاشتن پست هایی از عملکرد خود ؛ مردم را در جریان اموری که ماحصل آن در زندگی آن ها نمایان می شود قرار دهند.
بر همین اساس سعی داریم یا جمع آوری پست هایی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شمارا در جریان اتفاق های 24 ساعت اخیر شان بگذاریم.

محمود صادقی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نوشت:
"مراسم اربعین جمارانیکشنبه شب. 30 آبان 95."



امیر خجسته نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شورای اسلامی نوشت:"حضور امير خجسته نماينده مردم همدان در مراسم پياده روي اربعين حسيني مسير نجف به كربلا در جمع زائران"



غلامعلي جعفرزاده ايمن آبادي نماينده مردم شهرستان رشت در مجلس شوراي اسلامي نوشت:"پیام مهندس جعفرزاده بمناسبت روز جهانی تلویزیون."



محمد دامادی نماينده ساري و مياندورود نوشت:"اربعين كربلاء .محمددامادی ،احمددامادي برادرانه."



مهرداد لاهوتی نماینده مردم  شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی نوشت:"مهندس مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود و فرماندار با حضور در مراسم تشییع جنازه مرحوم حبیب ارژنگ چافی در منطقه چاف، ازخداوند منان برای آن مرحوم طلب آمرزش و برای بازماندگان آرزوی سلامتی و صبر نمود."95/8/30.



دکتر مسعود پزشکیاننایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی نوشت: "عزاداری دکتر  پزشکيان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در  اربعین  شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) مسجد صاحب‌الامر تبریز هیئت انصارالحسین. سی‌ام آبان ١٣٩٥.اربعین٩٥"





غلامرضا تاجگردون نماينده مردم  گچساران و باشت در مجلس شوراى اسلامى نوشت:"پائولو کوئلیو نویسنده معروف برزیلی در کتاب اخیر خود که به‌تازگی ترجمه و چاپ‌شده است این‌گونه می‌نویسد که: در عصر یخبندان خیلی از حیوانات از سرما مردند بنابراین خارپشت‌ها تصمیم گرفتند دورهم جمع شوند تا گرمای بدنشان آن‌ها را از سرما محافظت کند اما تیغ‌هایشان به بدن همدیگر فرومی‌رفت. مخصوصاً آن‌ها که بیشتر گرما را دریافت می‌کردند، بیشتر تیغ را هم حس می‌کردند. بنابراین تصمیم گرفتند از هم جدا شوند که دوباره بسیاری از آن‌ها مردند… آن‌ها مجبور بودند یکی از این دو راه را انتخاب کنند؛ خطر انقراض و نابودی یا پذیرفتن درد تیغ‌ها…
دوستان هم استانی‌ام، داستان امروز زندگی ما همین است. ای کاش خارپشت‌ها می‌توانستند وقتی کنار هم قرار می‌گرفتند خارهایشان را در بیاورند.
خیلی تمایل ندارم در خصوص برخی از موارد اظهارنظر کنم ولی یادداشت‌ها و صحبت‌های اخیر خیلی از دوستان بهانه‌ای شد تا این یادداشت را نگارش کنم. تغییر نام استان و اظهارنظر در خصوص آن نشان داد هنوز با آنچه باید باشیم فاصله‌های بسیار داریم. فرقی نمی‌کند؛ نخبه  و غیر نخبه یک‌جور نظر دادیم. داستان خارپشت‌ها مرا به آن واداشت تا یک‌بار دیگر با مردم استانم به شرح دیگری کلامی بگویم.
هوا سرد است و بسیاری از هم‌نسل‌هایمان از سرما مردند؛ و ما هم داریم می‌میریم. باید با درد پشت‌هم باشیم. برخی از ماها که گرمای بیشتری می‌خواهیم و گرمای بیشتری می‌گیریم، درد بیشتری از خار همنوعانمان می‌گیریم. ناگزیریم درد خار یکدیگر را تحمل‌کنیم. درد خار و ضرورت کسب گرما برای زندگی، بهانه خوبیست تا به هم نزدیک شویم و درکمان از واقعیت زندگی بالا برود. ضرورت زندگی اجازه نخواهد داد خارهایمان را از خودمان جدا کنیم. خار بدن الزام زندگی ماست، مهم این است که درکمان بالا رود و او را جزئی از ضرورت زندگی بدانیم. هر که نتواند تحمل خار همنوعان را کند از سرمای روزگار می‌میرد.
نیاز نیست در عصر یخبندان باشید. همین‌جا کنار ما عصر یخبندان است. این روزها ایده و نظر می‌تواند یک خار باشد، پس تحملش کنید. اینکه یک فاسقی به یمن فضای امروز هر چه خواهد گوید، به‌حساب خودش می‌گذاریم ولی اینکه شایسته‌ای آنچه بایسته است نگوید وای بر ما. درد خار دوستانتان را بپذیرید وگرنه همه باهم می‌میریم…"



على اصغر يوسف نژاد نماينده مردم  سارى و مياندورود  نوشت:"باسلام وعرض ادب خدمت جناب دکتر یوسف نژاد نماینده شهر ساری ومیاندرودبزرگ و از اینکه به شما رای دادم خوشحالم وارزوی سلامتی وسعادت رو برای شما خاستارم هرکه غمت  را خرید، عشرت عالم فروخت.باخبرانِ غم‏ ات، بی‎خبر از عالم‏ندروی نیازم کجاست؟ روی حسین است و بسقبلۀ قلبم کجاست؟ کوی حسین است و بسسلسلۀ عشق را، سلسله جنبان خداستسلسلۀ عشق چیست؟ بوی حسین است و بس.
رحمت و لطف و کرم، عشق و صفا در جهانبخشش و جود و وفا، خوی حسین است و بسبوی بهشت خدا از حرمش می وزدبوی بهشت خدا، بوی حسین است و بسکوثر و حوض بهشت، جنت و نهر حیاتاندکی از قطره‏ی جوی حسین است و بس روز جزا می رود، خنده ‏کنان در بهشتهرکه به دنیا کند، گریه برای حسین ای که مرا خوانده ‏ای،راه نشانم بده،گوشه‏ ای از کربلا، جا و مکانم بده هرکه غمت را خرید عشرت عالم فروخت باخبرانِ غمت، بی‎خبر از عالمند... اربعین حسینی وعزاداری اقا وسرور وسالار شهیدان امام حسین رو به شما وهمه عزاداران حسینی تسلیت وتهنیت عرض میکنم (ارادتمند شماسید حسین میرکریمی از شهرسورک میاندرود بزرگ )"




محمدرضا عارف نماینده مردم  تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی نوشت:"ضمن تسلیت اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) و آرزوی سلامتی برای همه زائرین کربلای معلی؛از آنجا که یکی از اهداف حرکت امام حسین (ع) اصلاح کج روی ها و حاکمیت قانون بود جایز نیست در اربعین سالار شهیدان در پایتخت معنوی جهان اسلام شاهد ممانعت از حقوق مصرحه در قانون اساسی باشیم. تبعیض بین مسئولین برای ایراد سخنرانی در اماکن عمومی پذیرفته نیست."




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار