ساری؛

برگزاری نمايشگاه عرصه های اقتصادمقاومتی

نمايشگاه توانمندی های عرصه اقتصاد مقاومتی از ۴ تا ۱۰ آذر امسال در مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ غلامرضا شريعتی مسئول سازمان بسيج سازندگی مازندران گفت : اين نمايشگاه با هدف كمك به توليدكنندگان برای معرفي محصول و ايجاد اعتماد به نفس در جوانان برای شروع كار است و اعضای شركت كننده هيچ هزينه ای را پرداخت نمی كنند.

وی افزود : اين نهاد برای اشتغال زايی ۳هزار و ۵۰۰نفر با استفاده از اعتبارات و ۱هزار و ۵۰۰ نفر با استفاده از منابع دولتی، در مجموع ۵ هزار شغل امسال برنامه ريزی كرده است.

مسئول سازمان بسيج سازندگی مازندران با اشاره به برنامه توانمندسازی ۶ هزار نيروی كاربا همكاری اداره كل فنی و حرفه ای و سازمان های مختلف بسيج،گفت:اجرای مشاوره رايگان شغلی و برگزاری كارگاه های آموزشی تحت عنوان كارآفرينی از برنامه های ديگر حوزه اشتغال زايی است.

سرهنگ غلامرضا شريعتی با بيان اينكه امسال هزار واحد اردوی جهادی برنامه ريزی شد كه تاكنون ۷۵۰ واحد به اجرا درآمد،افزود:با حمايت بسيجيان در اين اردوهای جهادی ۱۵۰واحد مسكونی در دست ساخت است كه ۵۰ واحد در هفته بسيج امسال به بهره برداری و مابقی تا پايان سال به بهره برداری می رسد .

وی گفت : در ۳ دهستان شهدا ،پشت كوه و سه هزار در شهرستان بهشهر، ساری و تنكابن با ۱۰۸ روستا قرار است با همكاری نهادها و دستگاه های مختلف اين دهستان ها در حوزه های بهداشتی، آموزشی،فرهنگی و درمان توانمند شوند.

وی افزود:بخشی از اقدامات در حوز زيرساخت آغاز شده كه در اين حوزه هر دهستان تا سقف ۴ ميليارد تومان كه مجموع ۱۲ميليارد برنامه ريزی شده است.

مسئول سازمان بسيج سازندگی مازندران گفت : در حوزه اشتغال برای هر دهستان تا اعتبار ۱۰ميليارد تومان و در حوزه فرهنگ و آموزش تا سقف ۵۰۰ ميليون تومان برای ۳ دهستان برنامه ريزی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار