ساری،

اجرای 4 هزار برنامه در هفته بسیج

4 هزار برنامه هفته بسیج در مازندران اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسین محمد رضایی جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: 4 هزار برنامه در هفته بسیج برگزار می ‌شود و به پایگاه‌های بسیج ابلاغ شده است که حداقل هر پایگاه یک برنامه اجرا کند.

وی با بیان اینکه بخشی از برنامه آغاز شده است، افزود: عمده برنامه ‌ها یکشنبه 30 آبان نخستین روز هفته بسیج با عنوان بسیج پژواک ندای زینب (س) همزمان با اربعین حسینی آغاز می ‌شود.

وی با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی در کل شهرستان ‌ها با محوریت بسیج و با حضور پر رنگ مردم، افزود: خطبه‌ خوانی حضرت زینب (س) توسط حوزه بسیج خواهران و برگزاری کارگاه‌ های آموزشی از دیگر برنامه ‌های روز نخست هفته بسیج است.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه برنامه ‌های دومین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج انقلابی‌ گری و ظلم‌ ستیزی برگزار می‌ شود، گفت: حضور نخبگان بسیجی در مدارس و تبیین گفتمان انقلابی‌ گری در مدارس، تجلیل از صالحین برتر در حسینیه عاشقان کربلا، نشست روشنگری با حضور اصحاب رسانه در سالن ارشاد استان توسط سازمان بسیج رسانه در این روز انجام می ‌شود.

وی اجرای طرح ملی واکسیناسیون طیور بومی و محلی در 50 درصد از روستاهای استان را از دیگر برنامه‌ های این روز نام برد و افزود: این طرح در 12 استان از جمله مازندران انجام می ‌شود که مرحله نخست طرح از روز چهارشنبه سوم تا شنبه 6 آذر صورت می‌ گیرد.

محمد رضایی گفت: برپایی نمایشگاه و بهره برداری پنج واحد اقتصاد مقاومتی در شهرستان نور، برگزاری یادواره 29 شهیده زن مازندران در سوادکوه، برگزاری یادواره شهدا در امامزاده عباس (ع) ساری از دیگر برنامه‌ های هفته بسیج است.

وی از افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی ولایت متعلق به سپاه کربلا در آخرین روز از هفته بسیج خبر داد و افزود: این بیمارستان در شهرستان ساری به بهره ‌برداری می ‌‎رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.