از آخرین مهلت سرشماری نفوس و مسکن تا بارش برف در تهران

اعلام آخرین مهلت سرشماری نفوس و مسکن و پیش بینی بارش برف در تهران از مهمترین عناوین اقتصادی امروز بوده است.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک وبیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهمترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:


از آخرین مهلت سرشماری تا بارش برف در تهران


در بازار آزاد امروز ، سکه طرح قدیم با 10 هزار تومان افت به یک میلیون و 103 هزار و 500 تومان رسید و دلار قیمت 3 هزار و 690 تومان را تجربه کرد.

رکودی که تحت تاثیر افزایش تورم و کاهش قدرت خرید مردم باعث شده تا کالاهای مختلف از جمله پوشاک در سبد خانوار الویت نداشته باشد.
طبق آمار گمرک در 7 ماه منتهی به مهر ماه سال جاری بیش از 700 تن آلبالوترش از کشور صادر شده است.
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: با توجه به کاهش قیمت جهانی پسته و نوسانات قیمت داخلی، صادرات در شرایط نامساعدی به سر می برد.



از آخرین مهلت سرشماری تا بارش برف در تهران

ستاد سرشماری نفوس و مسکن سال جاری، کشور اعلام کرد: تا صبح امروز (شنبه) 98.5 درصد از جمعیت کشور سرشماری شده است که 23 میلیون و 800 هزار خانوار شامل 78 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت را در بر می گیرد.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:وزارت نفت معتقد است که دیگر کارت سوخت کاربردی ندارد و فقط به عنوان سوییچ برای خروج بنزین از نازل استفاده می شود.

کاهش نسبی قیمت نفت/ برنت دریای شمال در محدوده 46 دلار

نفت برنت دریای شمال به ارزش 46.22 دلار در هر بشکه معامله شد.

راهکار خروج از رکود چیست؟

یک کارشناس اقتصادی گفت: تحریک تقاضا، ارائه تسهیلات به تولیدی ها ، فروش اوراق قرضه و کاهش سود تسهیلات بانکی نیز از جمله عواملی است که می تواند تا حدودی بر وضعیت رکود غلبه کند.
از روز یکشنبه کاهش محسوس دما در استان های کربلا و نجف را خواهیم داشت، همچنین مدیرکل برنامه ریزی و نظارت برخدمات مسافری راه آهن از جابه جا کردن بیش از 2 هزار زائر حسینی از ایستگاه خرمشهر به تهران خبرداد.
معاون فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: پروازهای اربعین به نجف روزانه به ۳۰ تا ۴۰ پرواز رسیده است.
بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی با نفوذ توده هوای سرد بر روی كشور ، تا روزهای پایانی هفته كاهش شدید دما در غالب مناطق كشور رخ خواهد داد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار