تبریز؛

نمایش فیلم های جشنواره بین المللی فجر در تبریز

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از نمایش همزمان فیلم های جشنواره بین المللی فیلم فجر در تبریز خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محرمی گفت: 20 فیلم راه یافته به بخش مسابقه جشنواره فیلم بین المللی فجر در دو فصل (سکانس) در تبریز به نمایش درمی آید و جدول زمان دقیق و مکان نمایش فیلم ها نیز اعلام خواهد شد.

وی افزود: این برنامه با هدف نشاط بخشی فرهنگی بین مردم به خصوص جوانان و تقویت جایگاه سینما و تشویق عموم به حضور در سینما برای بهره گیری از آخرین تولیدات سینمایی و خلاقیت هنرمندان برگزار می شود.

محرمی، دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصتی برای مرور و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: این اداره کل با تلاش مضاعف و با برگزاری این جشنواره و همچنین جشنواره های دیگر با موضوعیت و محوریت دهه فجر دین خود را در برپایی هر چه باشکوهتر جشن های مردمی کشور ادا می کند.

وی با اشاره به نقش و اهمیت سینما در رشد و تعالی فرهنگ عمومی گفت: این اداره کل با برگزاری برنامه های دیگر فرهنگی در دهه فجر انقلاب اسلامی در هر چه مردمی کردن و مشارکت دادن اصحاب فرهنگ و هنر و اندیشه استان نقش عمده ای را ایفا می کند.

نمایش همزمان فیلم های جشنواره بین المللی فجر در تبریز با همکاری انجمن سینماگران آذربایجان شرقی و انجمن سینمای جوان دفتر تبریز انجام می شود.


انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار