لس آنجلس بیشترین تعداد بی‌خانمان‌های آمریکا را در خود جای داده است

شهر لس آنجلس برای دومین سال متوالی بیشترین تعداد بی خانمان‌ها در آمریکا را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ بر اساس گزارش دولت فدرال آمریکا که روز پنجشنبه منتشر شد، شهر لس آنجلس با حدود 13 هزار نفر که در خیابان ها زندگی می کنند، برای دومین سال پیاپی پیشترین تعداد بی خانمان را در آمریکا به نام خود ثبت کرد.
این گزارش که از سوی وزارت مسکن و توسعه شهری منتشر شده اعلام می کند که این کلان شهر کالیفرنیا بیشترین تعداد کهنه سرباز و افراد زیر سن قانونی بی سرپناه را در خود جای داده است.

بر اساس گزارشی که به کنگره آمریکا ارائه شد: «بین سال 2015 تا 2016 تعداد افراد بدون سرپناه طولانی مدت --که از دوازده ماه پیش تاکنون سرپناه مشخصی نداشتند-- پنج درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.»

همچنین تعداد افراد بی خانمان در دیگر شهرهای بزرگ آمریکا از جمله سیاتل، دالاس و واشینگتن نیز افزایش یافته است. در مجموع ایالت کالیفرنیا در صدر ایالت‌هایی قرار دارد که بیشترین تعداد افراد بی خانمان طولانی مدت (29802) را دارد و همچنین در سانفرانسیسکو نیز مشکل دسترسی به مسکن وجود دارد. فلوریدا با 5415، نیویورک با 4112 و تگزاس با 3534 بیخانمان در جایگاه های بعدی هستند.

بین سال های 2015 و 2016 تعداد افراد بی خانمان در 22 ایالت آمریکا افزایش یافته است.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار