اصفهان؛

مسئولیت مدیران استان سنگین تر شد

استاندار اصفهان گفت: تعابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در باره مردم اصفهان، مسئولیت مدیران این استان را در خدمت بی منت به این مردم ده ها برابر سنگین تر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور  در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به دیدار روز گذشته(26 آبان 95)جمعی از مردم و مسئولان اصفهان با مقام معظم رهبری افزود: دیروز، روز بسیار بزرگ و جاودانه ای برای استان اصفهان بود و امیدوارم نتایج این دیدار در آینده خود را نشان دهد.
زرگرپور با بیان اینکه تک تک مسئولان باید احساس کنند که بر اساس تعابیر رهبری، تلاش خود را در برنامه ریزی ها چند برابر کنند، گفت: پس از این دیدار باید تغییر محسوس در رویکرد و عملکرد مدیران ایجاد شود و نماد آن بایستی بعد از این مراسم حماسی در خدمت رسانی به مردم، آشکار و مشخص شود.
وی افزود: پیش از دیدار مردمی، در جلسه ای کوتاه، حدود 50 نفر از مسئولان استان، مسئولان اصفهانی دارای مناصب کشوری در تهران، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
زرگرپور با بیان اینکه در آن جلسه خصوصی، مشکلات استان بررسی شد، گفت: نکته مهم در دیدار یاد شده، اشراف کامل مقام معظم رهبری بر مشکلات استان اصفهان برغم همه مسائل کلان کشور بود و در این زمینه رهنمودهای موثری را بیان فرمودند.
استاندار اصفهان گفت: در دیدار عمومی مردم و مسئولان استان با مقام معظم رهبری، مردم اصفهان بسیار خوب عمل کردند، شعارها معنادار و زیبا تنظیم شده بود و مراسمی ماندگار رقم خورد و مردم از عمق دل و جان با رهبر معظم انقلاب، پیمانی دوباره بستند.
وی افزود: یکی از تقاضاهای مردم اصفهان، استمرار این دیدارها در سال های آینده بود.
به گزارش ایرنا، کاروان سه هزار و 600 نفره مردم و مسئولان استان اصفهان، روز گذشته(26 آبان 95) به مناسبت سالگرد تشییع پیکر 370 شهید عملیات محرم که در 25 آبان سال 1361 در شهر اصفهان برگزار شد، با مقام معظم رهبری دیدار کردند.
در این دیدار، رهبر انقلاب اسلامی، اصفهان را استان«شهادت و پیشگامی»،
«استقامت و ایستادگی»، «علم و فرهنگ»، «دین و ولایت»، و «کار و ابتکار» خواندند و یکی از مهمترین ویژگی های بارز مردم استان اصفهان را روحیه «شهادت طلبی» و «ایستادگی» آنان دانستند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار