سمنان;

پارک 17 شهریور پر نورتر شد

سرپرست شهرداری منطقه دو سمنان از نصب 25 پایه چراغ درمعابر پارک 17 شهریور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مسعود میر شریفی با اعلام این خبر افزود: احداث برج های نوری در معبر پارک 17 شهریور با هدف زیباسازی و نیز ارتقای امنیت و آرامش روانی شهروندان علی الخصوص زائرین و مسافرین بارگاه ملکوتی امام هشتم علی ابن موسی الرضا (ع) به اجرا در آمد .
وی با اشاره به استقبال مسافرین از پارک 17 شهریور گفت: این پارک یکی از قدیمی ترین پارک های  شهر سمنان می باشد که به علت قرار گرفتن در مرکز شهر و نزدیکی با مراکز خرید فضای مناسب برای کسانی است که قصد دارند استراحت شبانه را در آرامش و امنیت سپری کنند.
سرپرست شهرداری منطقه دوسمنان اظهار داشت: به همین منظور افزایش نور در معبر پارک17 شهریور با همکاری سازمان پارکها وفضای سبز پس از حفاری و نصب فونداسیون به مساحت 350 متر طول و با نصب 25 پایه چراغ  دو شعله با ارتفاع 4 متر و با هزینه ای  بالغ بر 400 میلیون ریال به بهره برداری رسید .
میر شریفی در پایان خاطر نشان کرد: مرمت وبازسازی معابر آبخوریها ، رنگ آمیزی مبلمان شهری نصب وسایل بازی برای کودکان از دیگر اقدامات این مجموعه بوده که به اجرا در آمده و مسافرین با مراجعه به این پارک می‌توانند ضمن اسکان موقت از امکانات این پارک نیز استفاده کرده و اوقات مفرحی را سپری کنند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار