اهواز؛

مردم نابودگر گروه های تروریستی

با اطلاع رسانی مردم بسیاری از گروه های تروریستی ضربه خوردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،وزیر اطلاعات کشور در مرز چذابه گفت: مردم هر حرکتی مشکوکی را به سربازان گمنام امام زمان اطلاع می دهند و  این امر باعث از بین رفتن بسیاری از گروه های تروریستی بوده است.

حجت الاسلام سید محمد علوی اظهار کرد: امسال همه پای کار آمدند و انصافا چند برابر سال گذشته امکانات فراهم کردند و خیلی عاشقانه مسئولان اجرایی، نیروهای انتظامی، امنیتی، سپاه، مرزبانی، استاندار، فرمانداران و سربازان گمنام امام زمان برای حفاظت از مرزها و جلوگیری از سوءاستفاده از موقعیت فعالیت می کنند.
 حجت الاسلام علوی اضافه کرد: از مسئولان اجرایی استان خوزستان که تمام تلاش خود را به کار گرفتند وضعیتی بهتر از سال گذشته ایجاد کنند ، تشکر می کنیم. مردم با همان عشق پای کار آمدند و این عشق جوشان زیارت روز به روز بیشتر شعله می کشد و التهاب می آورد و مردم را به مرزها کشانده است.

وی ادامه داد: اینجا هر کسی که گذرنامه و ویزا دارد هیچ مشکلی ندارد و برخی ها که ویزا ندارند دچار مشکل می شوند در حالی که مسئولان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا امکان صدور روادید را در نزدیکترین نقطه به پایانه های مرزی فراهم کنند.

وزیر اطلاعات کشور تصریح کرد: اکنون دولت عراق نمایندگی های متعددی در شهرهای مختلف از جمله آبادان، خرمشهر و غیره دایر کرده تا همه بتوانند ویزا بگیرند. به هر حال آنچه که امکان بوده و در حد وظیفه، انجام شده است.

وی بیان کرد: در کیوسک ناجا، هر گذرنامه برای انجام تشریفات مرزی را فقط سه ثانیه نگه می دارند و زمان بسیار کمی است.

سید محمود علوی  ظهر امروز پنج شنبه به منظور بررسی مسائل مربوط به تردد زائران اربعین حسینی وارد مرز چذابه شد و از نزدیک با روند اعزام و ورود زائران اربعین در این مرز آشنا شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.