کرمان؛

تجلیل از 4روانپزشک افتخار آفرین ایران و جهان

در حاشیه برگزاری نخستین همایش ملی رفتارهای اعتیادی و پرخطر در کودکان و نوجوانان در کرمان چهار نفر از اساتید برتر حوزه روانپزشکی تجلیل شدند.

تجلیل از 4روانپزشک افتخار آفرین ایران و جهانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در این مراسم از احمد محیط متخصص اعصاب و روان،سید حسن ضیاءالدینی، محمد تقی یاسمی و محمد شادروان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تجلیل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این مراسم گفت: این مراسم برای قدردانی از زحمات و تلاش های اساتیدی که افتخاری برای ایران و جهان هستند برگزار شده است.

علی اکبر حق دوست افزود: در حال حاضر سه طرح به صورت پایولت کشوری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد:طرح جامع سلامت روان در حال حاضر به صورت پایولت در شهرستان بردسیر در حال اجراست، و مدلی که در این طرح ارائه شده مدل جامعه محور و بر اساس استانداردهاست.

حق دوست تصریح کرد: کرمان به عنوان شهر دوستدار برنامه های پیشگیری از بیماری اچ آی وی / ایدز معرفی شده که در این زمینه نیز فعالیت های بسیاری در حال اجراست.

وی با اشاره به پایین بودن شاخص نشاط اجتماعی در کشور و در استان کرمان، گفت: کرمان شهری برای نشاط اجتماعی از دیگر طرح هایی که به صورت پایولت در کرمان درحال انجام است.

حق دوست افزود: اتاق فکر دانشگاه علوم پزشکی کرمان برنامه ای را در این زمینه تدوین کرده که مورد تصویب فرهنگستان علوم پزشکی نیز قرار گرفته است.
لازم به ذکر است، همایش ملی رفتارهای اعتیادی و پرخطر در کودکان و نوجوانان تا فردا 27 آبان ماه در سالن اجتماعات بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهر کرمان درحال برگزاری است.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار