هفته هفتم لیگ برتر والیبال

هفته مهمانی مدعیان پایتخت‌نشین/شاگردان عطایی به تهران می‌آیند

هفتمین هفته از رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه های کشور، چهارشنبه 26 آبان با برگزاری 6 دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور،گرامیداشت شهدای منا، چهارشنبه 26 آبان با برگزاری 6 دیدار وارد هفته هفتم خود خواهد شد. 

هفته ای که در آن 6 تیم پارسه تهران، سایپا، هاوش گنبد، سازمان عمران ساری، شهرداری اراک و شهرداری تبریز پذیرای حریفان خود خواهند بود. 

تیم والیبال بانک سرمایه، صدرنشین مسابقات لیگ برتر والیبال، که دو هفته نسبتا سخت را مقابل تیم های صالحین ورامین و خاتم اردکان پشت سر گذاشته است این هفته کاری نسبتا آسان در گنبد خواهد داشت. جایی که شاگردان مصطفی کارخانه باید به مصاف تیم قعرنشین هاوش گنبد بروند. 

هاوشی‌های تازه وارد که حالا با تغییراتی در کادر فنی خود هم مواجه شدند دومین دیدار خود را با حضور رحمان محمدی راد روی نیمکت سرمربیگری خود مقابل تیم پرستاره بانک سرمایه برگزار خواهند کرد. 

دیگر تیم تهرانی و مدعی یعنی پیکان تهران در هفته هفتم باید به مصاف شهرداری اراک برود. پیکانی ها که هفته گذشته هم میهمان تبریزی ها بودند و به یک پیروزی سخت 3 بر 2 مقابل این تیم رسیدند دومین بازی پیاپی و خارج از خانه خود را مقابل تیم رده یازدهمی شهرداری اراک برگزار می‌کنند. شاگردان پیمان اکبری به احتمال زیاد کار راحتی در اراک خواهند داشت و به دنبال کسب هر 3 امتیاز دیدار مقابل این تیم و تثبیت جایگاه دومی خود در جدول مسابقات هستند.

نبرد شهرداری های آذری زبان شاید جذاب ترین دیدار این هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال را رقم بزند. جایی که شاگردان تراویسا در تیم شهرداری ارومیه باید با شهرداری تبریز دیدار کنند. شاگردان تراویسا هفته ششم متحمل یک شکست 3 بر صفر مقابل سایپا شدند و حالا برای جبران راهی تبریز می‌شوند و به دنبال شکست حریف خود آن هم در خانه خودش خواهند بود. ارومیه ای ها برای تثبیت جایگاه خود به پیروزی در این دیدار سخت و جذاب نیاز دارند.

تیم صالحین ورامین که این روزها نتایج خوبی کسب کرده و خود را تا رتبه پنجم جدول بالا کشیده است در هفته هفتم نبردی با تیم شهرداری ساری خواهد داشت. شاگردان محمد ترکاشوند که به دنبال تداوم پیروزی های خود هستند برای کسب پیروزی به میدان خواهند رفت و بدون شک کار سختی خارج از خانه خواهند داشت.

در خانه والیبال تهران هم دو دیدار برگزار می‌شود که طی آن ابتدا دو تیم پارسه و خاتم اردکان به مصاف هم خواهند رفت و سپس سایپا تهران پذیرای تیم والیبال کاله خواهد بود.

**برنامه کامل هفته هفتم لیگ برتر مردان به قرار زیر اعلام کرد:

تهران، خانه والیبال، ساعت 30 و 15 دقیقه
پارسه تهران – خاتم اردکان

تهران، خانه والیبال، ساعت 30 و 17 دقیقه
سایپا تهران – کاله مازندران

گنبد، سالن المپیک، ساعت 30 و 17 دقیقه
هاوش گنبد – بانک سرمایه

ساری، سالن شهید سید رسول حسینی، ساعت 17
سازمان عمران شهرداری ساری – صالحین ورامین

اراک، سالن امام خمینی (ره)، ساعت 17
شهرداری اراک – پیکان تهران

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 17
شهرداری تبریز – شهرداری ارومیه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار