آرمات: تمرکز بیشتری نسبت به حریف داشتیم

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: در دیدار با شهرداری ارومیه تمرکز بیشتری نسبت به حریف داشتیم و این موضوع منجر به پیروزی ما شد.

مسعود آرمات در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل تیم شهرداری ارومیه گفت: خوشحالم که موفق به کسب این پیروزی لذت بخش شدیم. بازیکنان من بسیار عالی و با غیرت کار کردند و نتیجه زحمتی که کشیدند را با یک پیروزی دلچسب بدست آوردند. 

سرمربی تیم والیبال سایپا در ادامه گفت: هفته گذشته در حالی که شایسته پیروزی بودیم مقابل پیکان تن به شکست دادیم و از همان روز تمام تمرکز و انگیزه ما این بود که بتوانیم مقابل شهرداری ارومیه ضمن ارائه بازی خوب برنده میدان باشیم.

آرمات با اشاره به آنالیز تیم ارومیه گفت: ما شناخت خوبی از این تیم داشتیم و تمام تلاشمان این بود که اشتباهات بازی های قبلی را در این دیدار تکرار نکنیم. در نهایت هم با تلاش بازیکنان و تمرکز بالا روی تمام امتیازات بازی موفق شدیم به پیروزی برسیم.

وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: بسیاری از بازیکنانم نسبت به دیدار مقابل پیکان بهتر کار کردند و فکر می‌کنم هماهنگی تیم بازی به بازی بیشتر شود. ما به دنبال کسب نتایج خوب هستیم و تلاش ما ارائه والیبالی است که مردم از تماشای آن لذت ببرند.

آرمات در پایان درباره اعتراضاتی که در این هفته ها به نخوه قضاوت داوران می‌شود، گفت: به اعتقاد من داوری ها مشکلی ندارد. اشتباهات داوری جزوی از بازی است و این دلیل نمی شود که به خودمان حق اعتراض بدهیم. باید به قوانین احترام گذاشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار