اوباما: ما آماده انتقال آرام قدرت هستیم

رئیس جمهور آمریکا گفت دولتش آماده انتقال مسالمت آمیز قدرت به تیم دونالد ترامپ است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، اوباما گفت: همانطور که در روز پنج شنبه به رئیس جمهور منتخب گفتم، تیم من آماده این موضوع هستند تا گام‌های بعدی را که انتقال آرام قدرت را سرعت ببخشد، بردارند. ما در این رابطه با هم و در زمان مسافرتم با آنها در تماس خواهم بود.

وی افزود: من، هشت سال پیش را که بر سر کار آمدم به خاطر می آورم. این چالش بزرگی بود. رئیس‌جمهور آمریکا افزود آمریکا اکنون در موقعیتی قوی‌تر از زمانی است که وی وارد کاخ سفید شد.

باراک اوباما گفت تداومی در کار هست که بعد از انتقال قدرت از وی به ترامپ ادامه خواهد یافت.
رئیس‌جمهور آمریکا تصریح کرد باید صداها و ایده‌های جدید در حزب دموکرات آمریکا وارد شوند و حزب دموکرات نباید از اصول و باورهای اصلی خود کوتاه بیاید.

وی افزود بحث‌هایی که در میان اعضای حزب دموکرات آمریکا درباره تشکیل سازمانی از مردم عادی صورت گرفته است نتایج قوی خود را در آینده بیرون می‌دهد.

باراک اوباما گفت به دونالد ترامپ توصیه می‌کنم بداند که تبلیغات انتخاباتی با حکومت‌ کردن متفاوت است.

رئیس‌جمهور آمریکا افزود دونالد ترامپ صادقانه می‌خواهد رئیس‌جمهور خوبی باشد و ترامپ تلاش می‌کند اطمینان بدهد به فکر همه مردم آمریکاست.

اوباما گفت این مسئله بسیار حائز اهمیت است که دونالد ترامپ اتاق فکری برای تعیین اولویت‌ها داشته باشد.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت به دونالد ترامپ گفته است به خاطر ماهیت تبلیغات انتخاباتی، واقعا مهم است که نشانه‌هایی از وحدت و اتحاد بفرستد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار