جوانان مستعد فوتبال پرسپولیسی می شوند

جوانان مستعد در رشته فوتبال با برنامه ریزی انجام شده در آکادمی پرسپولیس می توانند به عضویت این تیم در آیند.

مصطفی قنبر پور در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:جوانان مستعدی در سراسر کشور  هستند که نیاز به حمایت مسئولان ورزش دارند. براین اساس در آکادمی باشگاه پرسپولیس سعی کردیم که به صورت هدفمند برنامه ریزی کنیم تا بازیکنان جوان مستعد را زیر پوشش قرار بدهیم. 

وی در ادامه عنوان کرد:طبق مصوبات هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قرار است ورزشگاه کاظمی به امکاناتی همچون خوابگاه مجهز شود تا بازیکنان جوان شهرستانی بتوانند در آنجا سکونت کنند و دغدغه ای برای رفت و آمد به ورزشگاه نداشته باشند. همچنین علاوه بر مسائل فنی بایداقداماتی در جهت بهبود تحصیلی بازیکنان جوان انجام بدهیم تا آنها مدارج عالی تحصیلی هم با موفقیت بگذرانند.

قنبرپور درباره راهکارش برای ارتقای وضعیت بازیکنان جوان گفت: فدراسیون فوتبال باید استعدادهای ورزشی در همه کشور را زیر پوشش خود قرار بدهد تا استعدادهای جوانان در آینده شکوفا شود. همچنین باشگاه ها  نقش اساسی در پرورش بازیکنان مستعد دارند تا در آینده از آنها در تیم ملی استفاده شود. 

مدیر آکادمی پرسپولیس بیان کرد: با توجه به زمان اندکی که برای بهبود وضعیت آکادمی داشتیم اما با حمایت مدیریت توانستیم ساختار این آکادمی را متحول کنیم. به هر حال تیم پرسپولیس در همه رده های پایه خود نتایج خوبی کسب کرده است که این موضوع حاصل زحمات مدیریت و مربیان باشگاه است. 

وی در ادامه عنوان کرد:برقراری نظم و انضباط در تمام رده های پایه جزو اولویت های ما در آکادمی فوتبال است. ما قصد داریم به صورت هدفمند و به شکل سیستماتیک برنامه ریزی کنیم و بازیکنان مستعد را زیر پوشش قرار بدهیم. 

مدیر آکادمی پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنان جوان زیادی در سراسر کشور وجود دارند که به علت بی توجهی مسئولان نمی توانند استعدادهای خود را شکوفا کنند. امیدوارم سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان راهکاری برای پرورش استعدادها در نظر بگیرد و شاهد پویای فوتبال باشیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار