واکنش هنرمندان به آلودگی هوا +اینستاپست

برخی از هنرمندانی با انتشار پستی در اینستاگرام خود نسبت به موضوع آلودگی هوا واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  برخی از هنرمندان با انتشار پستی در اینستاگرام خود نسبت به موضوع آلودگی هوا واکنش نشان دادند.


لیندا کیانی نوشت:
"هواى آلوده ى اين روزهاى تهران"
واکنش هنرمندان به آلودگی هوا +اینستاپست

بیژن بنفشه خواه نوشت:
"هوای تهران"
واکنش هنرمندان به آلودگی هوا +اینستاپست

تهمینه میلانی نوشت:
"تهران زيباي ما دارد خفه مي شود"

واکنش هنرمندان به آلودگی هوا +اینستاپست

امیرمحمدزند نوشت:
"آيا وا قعاً اين تصوير هواى نا سالم است؟يا تصويرى وحشتناك از شهرى كه در آن زندگى ميكنيم؟واقعا با اين همه آلودگى هوا ،آلودگى صوتى،آلودگى اقتصادى و اجتماعى ،داريم زندگى ميكنيم يا فقط زنده هستيم؟؟؟آيا ما همان مردم هشت سال جنگ نيستيم كه آنطور با هم بوديم؟آيا جهان سوم يك مكان و جاييست؟يا در رفتارِ غير مسولانه و در طرز فكر ما خلاصه ميشود؟كه من چرا ماشينم را بيرون نبرم؟ فقط با ماشين تك سر نشين من هوا آلوده شده مگر؟چرا به دوستان به اصطلاح شهر دارى كه از اين سو گل و بته ميكارند و از آن سو ماشينهاى دودزا يشان در شهر آزادانه تردد ميكنند كسى چيزى نميگويد؟!!چرا من و ديگرى نه ؟ سوال: بقيه شهر هاى بزرگ صنعتى پس چگونه از پس آلودگيه هوا بر آمدند؟ما كه با رفتارمون هواى سالم كه اولين حق هر انسان است را از خودمان دريغ ميكنيم،چگونه ميخواهيم آينده خود و فرزندانمان را بسازيم؟ما كه ماشينهاى آلمان ها،فرانسوى ها و ...سوار ميشويم چرا فرهنگ درست استفاده كردنشان را ياد نميگيريم؟
آهاى مردم بيدار شويد و فرياد اين فرزند كوچكتان را بشنويد و با هم مهربان باشيد،اينقدر منتظر مسولين و الطاف الهى كه باران ببارد نباشيد ماشين ها را بيرون نبريدجهانِ سوم خود ما و طرز فكر ماست، واقعاً چ بايد كرد؟ بايد شاهد مرگ زود هنگامِ خود و خانواده هايمان باشيم؟"

واکنش هنرمندان به آلودگی هوا +اینستاپست

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار