لیگ برتر فوتسال؛

دهمین برد متوالی گیتی پسند/ بازگشت تاسیسات به جمع مدعیان+ فیلم

در حساس ترين ديدار هفته دهم فوتسال، تيم گيتی پسند با برترى مقابل مس سونگون ورزقان دهمين پيروزى متوالی اش را جشن گرفت.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دهم لیگ برتر فوتسال با برگزارى هفت دیدار پیگیرى شد که در ادامه به بررسی این دیدارها می‌پردازیم.


گیتى پسند اصفهان ٣ – مس سونگون ورزقان یک

گلزنان : مهدى جاوید و على اصغر حسن زاده و افشین کاظمى(گیتى پسند اصفهان)، تاینان داسیلوا رگو (مس سونگون)

در حساس ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتسال، تیم هاى رده اول و دوم جدول رده بندى یعنى تیم هاى گیتى پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در ورزشگاه پیروزى اصفهان به مصاف هم رفتند. این دیدار از این حیث که على افضل سرمربى مس سونگون در شهر خودش مقابل تیم سابقش قرار مى گرفت با حساسیت هاى بسیارى همراه بود.
در این دیدار گیتى پسندى ها به دنبال دهمین پیروزى متوالى خود بودند و مسى ها براى کم کردن اختلاف در صدر جدول مى جنگیدند. تیم پر ستاره گیتى پسند بازى را بهتر از حریف آغاز کرد و در پایان نیمه اول با برترى دو بر صفر به رختکن رفت. در نیمه دوم مسى ها که نمى خواستند بازنده باشند اختلاف را به حداقل رسانده و براى به تساوى کشاندن بازى از سیستم پاور پلى استفاده کردند.
اما افشین کاظمى با زدن گل سوم در لحظات پایانى حکم دهمین پیروزى متوالى تیمش را امضا کرد. با این نتیجه شاگردان رضا لک با کسب سى امتیاز از ده بازى، مقتدرانه در صدر جدول قرار گرفتند.


دبیرى تبریز ٧ – شهردارى ساوه ٢

گلزنان : فرهاد فخیم ٣ ، حمید احمدى ٢ ، بابک اکبرى و علیرضا عسگرى کهن (دبیرى تبریز)،  اسحاق سورغالى و سعید تقى زاده(شهردارى ساوه)

تیم دبیرى تبریز که رفته رفته نتایج بهترى را در مسابقات کسب کرده است در دهمین بازى خود مقابل تیم بحران زده شهردارى ساوه برد قاطعى کسب کرد و با زدن هفت گل حریف را بدرقه کرد. در این دیدار فرهاد فخیم با زدن سه گل مرد اول تبریزی ها بود تا سنگین ترین شکست این فصل شهرداری ساوه در تبریز رقم بخورد. دبیرى با این برد و با توجه به شکست حفارى و مس سونگون با بیست و یک امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد.


حفارى اهواز یک – تاسیسات دریایى تهران ٢

گلزنان : بهزاد عظیمى (حفارى اهواز)، وحید شمسایى و ابوالقاسم عروجى (تاسیسات دریایى تهران)

در اهواز تیم تاسیسات دریایى مدافع عنوان قهرمانى موفق شد میزبان مدعیش را مغلوب کند در حالى که در روزهاى اخیر اخبار خوبى از باشگاه تاسیسات به گوش نمى رسید و جدایى رضا ناصرى و امیر شمسایى حاشیه هایى براى تیم به وجود آورده بود شاگردان وحید شمسایى موفق شدند از دیدار سخت حفارى اهواز با دست پر خارج شوند. حفارى ها که با نتایج خوب خود به رده دوم هم رسیده بودند در دو هفته متوالى شکست خوردند تا با چند پله سقوط در رده پنجم جدول قرار گیرند.


شهروند سارى ٨ – دانشگاه آزاد تهران ۶

گلزنان : مرتضى عظیمایى ٣، حمیدرضا ره انجام ٣، محمد طاهرى٢ (شهروند سارى) _  گایو ٣، محسن کشانى، هادى بافنده و امیر رئیسى (دانشگاه آزاد تهران)

تیمرفوتسال شهروند سارى پس از یک شکست سنگین در مشهد موفق شد دانشگاه آزاد تهران را در یک بازى پر گل شکست دهد. شاگردان رعدى در قلعه عقاب ها بازى را بهتر شروع کردند ولى دانشگاهى ها خیلی خوب به بازى بازگشتند اما این پایان کار نبود و شهروندى ها موفق شدند با زدن چهار گل در دقایق پایانى بازى را با نتیجه هشت بر شش به پایان برسانند و به رده ششم جدول صعود کنند.


مقاومت البرز ٣ – آذرخش بندرعباس صفر
گلزنان : محمودى ، مرادخانى و قنبرزاده(مقاومت البرز)

تیم فوتسال مقاومت البرز پس از شروع نا امید کننده در شش هفته ابتدایى چهارمین بازى بدون شکست خود را سپرى کرده و دومین برد متوالى اش را جشن گرفت تا نشان دهد تیم جوان فلاح رفته رفته با تجربه تر شده و مى تواند براى هر تیمى خطر آفرین شود.این دیدار در کرج و با حضور محمد ناظم الشریعه مربى تیم ملى فوتسال برگزار شد، مقاومتى ها در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودند و با زدن سه گل سه امتیاز ارزشمند به دست آوردند و به میانه جدول نزدیک شدند. تیم آذرخش بندر عباس نیز با این شکست همچنان چهار امتیازى مانده و شرایط بسیار دشوارى را تجربه مى کند.


ارژن شیراز ٣ – فرش آرا مشهد صفر

گلزنان : بابک سهرابى، محمد بیضایى نژاد و جعفر نجفى ( ارژن شیراز)

تیم فوتسال ارژن شیراز در خانه موفق شد سه امتیاز حساس و ارزشمند به دست آورد. در این دیدار شاگردان کمالى موفق شدند تیم خوب فرش آراى مشهد را با زدن سه گل شکست دهند. ارژنى ها با این برد یازده امتیازى شده و به رده نهم جدول صعود کردند و فرش آرا نیز با همان دوازده امتیاز قبلی یک پله بالاتر از ارژن قرار گرفت.


توسعه الوند قزوین ٢ – یاسین پیشرو قم ٣

گلزنان : امید طالبى و حامد عبداللهى(توسعه الوند قزوین)، امین مجیدى پور و هاشم فرج زاده و سعید قاسمى (یاسین پیشرو قم)

تیم طرح و توسعه الوند قزوین با کادر جدید هم توفیقى کسب نکرد و در دیدار خانگى مقابل یاسین پیشرو قم تن به شکست داد. هرچند شکست هاى نزدیک این تیم نوید روزهاى بهترى را مى دهد اما هنوز این تیم با سه امتیاز در قعر جدول رده بندى جاى خشک کرده است. یاسین پیشرو قم  با هدایت حیدریان شانزده امتیازى شد و خودش را یک گام به بالاى جدول نزدیک کرد.

خلاصه فوتسال (گیتی‌پسند‌ 3-1 مس سونگون)+ فیلم

خلاصه فوتسال (شهروند ساری 8-6 دانشگاه آزاد)+ فیلم

علاسوند: اسیر تجربه حریف شدیم


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار