هفته دهم لیگ برتر فوتسال؛

محک سخت گیتی پسند در اصفهان/ نبرد بالا جدولی‌ها در لیگ برتر فوتسال

هفته دهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری هفت دیدار فردا یکشنبه 23 آبان در هفت شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در حالی فردا پی‌گیری می‌شود که یک دیدار بسیار حساس بین تیم‌های اول دوم جدول برگزار می‌شود و می‌تواند تاثیر بسیار زیادی  روی جدول داشته باشد.
 هم اکنون گیتی‌پسند اصفهان با 7 امتیاز اختلاف از مس سنگون بالاتر است و بعد از مس به ترتیب تیم‌های حفاری اهواز، دبیری تبریز و تاسیسات دریایی تهران حضور دارند.
در جدول گلزنان هم مهدی جاوید با به ثمر رساندن 21 گل در صدر جدول گلزنان حضور دارد و بعد از وی فرهاد فخیم و فرهاد توکلی در رده‌های دوم و سوم هستند.


گیتی پسند اصفهان – مس سونگون ورزقان

حساس ترین دیدار هفته دهم بدون شک جدال این دو تیم است، شاگردان رضا لک 9 بازی گذشته خود را در لیگ برتر فوتسال را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و برای این دیدار برنامه‌های ویژه‌ای دارند و بعد از بازی هفته گذشته خود در مقابل آذرخش شروع به آنالیز تیم حریف کرده‌اند و امیدوار هستند با توجه به امتیاز میزبانی و روند خوبی که در هفته‌های گذشته داشته‌اند بتوانند با پیروزی در این دیدار حساس اختلاف خود را با تیم‌های دیگر زیاد کنند و جایگاه خود را مستحکم‌تر کنند.
 از سوی دیگر مس سنگون 5 بازی گذشته خود را با طعم شیرین پیروزی پشت سر گذاشته است و در دو هفته گذشته 2 دیدار بسیار حساس خود را در مقابل تیم‌های بالای جدولی ملی حفاری اهواز و تاسیسات دریایی تهران برده است و می‌تواند با شکست شاگردان رضا لک در این دیدار علاوه بر کم کردن فاصله خود با صدر جدول، جایگاهش را در رده دوم تثبیت کند.


ملی حفاری اهواز – تاسیسات دریایی تهران

دیگر دیدار حساس هفته دهم جدال تیم‌های رده سومی حفاری اهواز و رده پنجمی تاسیسات دریایی تهران است. این دیدار به میزبانی شاگردان علاسوند برگزار می‌شود و باتوجه به ناکامی حفاری در هفته نهم در مقابل مس سنگون این تیم نیاز به هر 3 امتیاز این دیدار دارد البته کار بسیار دشواری را پیش روی دارند زیرا شاگردان وحید شمسایی بعد از چند هفته ناکامی هم قسم شده‌اند که خود را در کورس قهرمانی نگه دارند و در هفته گذشته تواستند با یک گل از سد یاسین پیشرو قم بگذرد. حال باید منتظر ماند و دید نتیجه این دیدار حساس چه خواهد شد.


دبیری تبریز – شهرداری ساوه

در حالی که در این هفته تیم های بالای جدولی به مصاف هم می‌روند، یک فرصت عالی برای دبیری تبریز است تا با یک پیروزی خانگی خود را در جدول بالا بکشد. دبیری تبریز هم مانند همشهری‌اش مس 5 هفته گذشته را با برد پشت سر گذاشته و امیدوار است بتواند این روند را ادامه دهد. شهرداری ساوه نیز برای نزدیک شدن به تیم‌های بالای جدول کار بسیار سختی را پیش روی دارد. تیم شهرداری با 11 امتیاز در رده نهم جدول مسابقات لیگ برتر فوتسال حضور دارد.


شهروند ساری – دانشگاه آزاد تهران

تنها دیدار هفته دهم که با یک ساعت تاخیر برگزار می‌شود و این دیدار به میزبانی شهروند ساری است، تیم شهروند در هفته‌های گذشته روند خوبی داشته و امیدوار است با پیروزی در مقابل تیم بحران زده دانشگاه آزاد تهران بتواند این روند را ادامه دهد، از سوی دیگر تیم دانشگاه آزاد که سرمربی‌اش در سفر کربلا به سر می برد در  هفته‌های اخیر توانسته نتایج قابل قبولی را کسب کند و حتی خبر از تغییر در کادر فنی این تیم به گوش می‌رسد.


طرح و توسعه الوند قزوین – یاسین پیشرو قم

شاگردان حیدریان در این هفته مهمان تیم قعر جدولی طرح و توسعه قزوین هستند و امیدوارند با کسب 3 امتیاز در این بازی باخت هفته گذشته در مقابل تاسیسات دریایی را فراموش کنند. تیم طرح و توسعه نیز که تغییر و تحولی اساسی را در کادر فنی خود شاهد بوده  امیدوار است بتواند با کسب یک نتیجه مناسب به جریان مسابقات لیگ برتر فوتسال بازگردد.


لبنیات ارژن شیراز – فرش آرا مشهد

فرش‌آرا در هفته دهم مهمان ارژن شیراز است و با توجه به نزدیکی این 2 تیم در جدول مسابقات لیگ برتر فوتسال این دیدار نیز از حساسیت‌های خاص خود برخوردار است، تیم ارژن در هفته گذشته با یک تساوی پر گل در مقابل شهرداری ساوه متوقف شد و تیم فرش‌آرا تواسنت با نتیجه 6 بر 2 شهروند ساری را در خانه خود در هم بکوبد.


مقاومت البرز – آذرخش بندرعباس

شاگردان رضا لک پس از پیروزی دلچسب 3 بر 2  مقابل دانشگاه آزاد تهران، این هفته میزبان آذرخش بندر عباس هستند، تیمی که از 9 بازی قبلی خود تنها 4 امتیاز  کسب کرده و در رده سیزدهم جدول مسابقات لیگ برتر فوتسال حضور دارد.
تیم جوان شده مقاومت نیز امیدوار است با کسب پیروزی خانگی از بحران خارج شود. این دیدار در سالن انقلاب کرج برگزار می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار