ایلام؛

فرمانده مرزبانی ناجا: امنیت کامل در مرزها برقرار است

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید براینکه امنیت کامل در مرزهای کشور برقرار است، گفت: دغدغه ما حضور بالای جمعیت در مرزهای سه‌گانه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار قاسم رضایی امروز در نشست ستاد اربعین در مرز مهران اظهار داشت: امروز فرمانده  مرزبانی عراق در توافقی که در بغداد داشتیم از مرز مهران و زرباطیه بازدید کرد.

وی افزود: در جلسه‌‌ای که در بغداد داشتیم مقرر شد در همین روزها در این محل نشستی داشته باشیم مجدداً به صورت میدانی مرزهای شلمچه، چذابه و مهران را بررسی کنیم و اگر مشکلاتی بود همان‌جا تدبیر شود.

فرمانده مرزبانی ناجا عنوان کرد: خوشبختانه با توجه به هماهنگی‌هایی که از طرف ایران و عراق و دولتمردان انجام گرفته است امروز وضعیت مناسبی در مرزها داریم.

وی گفت: بین انبوه جمعیتی که از سراسر کشور و حتی زائرانی که از کشورهای پاکستان، افغانستان، آذربایجان و سایر کشورهایی که به مرزهای غربی ما می‌آیند، هماهنگی های خوبی انجام گرفته است.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: هماهنگی‌هایی که بین مسئولان ذی‌ربط به‌ویژه مرزبانی و پایانه‌ها و سیستم گذرنامه‌ پلیس انجام شده، امروز در نوع خودش بی‌نظیر است.

وی افزود: ما امروز دغدغه تعامل را با کشور عراق نداریم، امروز دغدغه ما جمعیت فراوانی است که وارد مرزها و پایانه‌ها می‌شوند و نیاز است که تسهیلات مضاعفی داده شود. خوشبختانه توافق‌های لازم وجود دارد. ما امروز هم در بازدیدی که از هر دو طرف داشتیم اتفاق‌نظر هست و ما هیچ‌گونه نظر متفاوتی نداشتیم و جا دارد که از دولت‌مردان و مسئولان عراق تشکر کنیم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.