زنجان؛

بیانیه سازمان بسیج رسانه ای استان در خصوص شهادت خبرنگار واحد مرکزی خبر

بسیج رسانه ای استان زنجان شهادت خبرنگار واحد مرکزی صدا و سیما را به اصحاب رسانه تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛طی بیانیه ای بسیج رسانه ای استان زنجان شهادت خبرنگار اعزامی واحد خبر را به تمامی اصحاب رسانه تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر جامعه رسانه‌ای کشور شاهد از خودگذشتگی مردی از جنس شهید صارمی ‌شد، تردیدی نیست که باب شهادت و نیل به قله‌های افتخار و جاودانگی همواره در عرصه آگاهی بخشی به جوامع باز خواهد بود.

شهادت خبرنگار شجاع، متعهد، انقلابی و پرتلاش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در راستای انجام وظیفه خطیر اطلاع رسانی، تربیت و آگاهی بخشی به ملت‌ها رقم خورد از وقایعی است که خواهد توانست نوید بخش فرجام و عاقبت به خیری توام با شهادت در راه خدا و اسلام ناب محمدی را برای مرزبانان اندیشه‌های اسلامی و انسانی قرار گیرد..

قطعا 22 آبان ماه برای جامعه رسانه‌ای کشور روزی فراموش نشدنی خواهد بود، در شرایطی که جنگ‌های نیابتی و تروریسم تکفیری هم اینک فراتر از منطقه راهبردی غرب آسیا، آمریکا و اروپا را نیز جولانگاه خود قرار داده است و جامعه بشری را با یکی از بزرگ‌تر‌ین تهدیدات تارخ خود روبرو ساخته است، اصحاب رسانه بر اساس رسالت ذاتی و حرفه‌ای خود بایستی با روشن نگه داشتن مشعل آگاهی بخشی، حامیان این پدیده شوم و شیطانی که با دروغ و نیرنگ خود را مدافع حقوق بشر معرفی کرده‌اند را رسوا و توطئه‌های آنها را ناکام گذارد.

سازمان بسیج رسانه استان زنجان با تبریک و تسلیت شهادت محسن خزایی خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، جامعه رسانه‌ای کشور و خانواده بزرگوار این شهید تاکید می‌کند که اصحاب متعهد رسانه‌ای کشور با ادامه داده راه شهید خزایی اجازه نخواهند داد دولتهای استکباری با بمباران خبری و تبلیغاتی نقشه‌های شوم خود را در کشورهای اسلامی اجرا کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.