لرستان؛

دستگيری کلاهبردار ميلياردی در خرم آباد

كارآگاهان مبارزه با جعل و كلاهبرداری آگاهی لرستان در عملیاتی غافلگیرانه توانستند یك کلاهبردار حرفه ای كه با جلب اعتماد تعدادی از شهروندان خرم آبادی بالغ بر 30 میلیارد ریال از آنان كلاهبرداری کرده بود را شناسایی و دستگیر كنند .

‌به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان خرم آبادی مبنی بر اینكه فردی با جعل عنوان مهندس ساختمان ، مبالغی را از آنان دریافت و سپس متواری شده است ، رسیدگی به موضوع در دستور کار كارآگاهان مبارزه با جعل و كلاهبرداری آگاهی لرستان قرار گرفت .

سرهنگ نظری افزود : با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، فرد كلاهبردار با شگردهای متقلبانه ، خود را مهندس ساختمان در امر انبوه سازی واحدهای آپارتمانی معرفی کرده كه پس از جلب اعتماد تعدادی از شهروندان ، مبالغی را بابت پیش فروش واحد ساختمانی نیمه كاره از آنان دریافت و متواری شده است.

نظری گفت: ماموران با انجام كارهای اطلاعاتی و تخصصی ، موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در تهران شده و پس از چند روز تعقیب و مراقبت در عملیاتی منسجم و برنامه ریزی شده ، فرد متخلف را كه با تغییر چهره قصد فرار داشت ، دستگیر و به پلیس آگاهی لرستان منتقل کردند.

وی با بیان اینكه مبلغ كلاهبرداری شده 30 میلیارد و 600 میلیون ریال است ، افزود: متهم با شیوه متقلبانه از 36 نفر از شهروندان خرم آباد ، كلاهبرداری كرده است.

رئیس پلیس آگاهی لرستان در پایان گفت: متهم جهت ادامه تحقیقات و سیر مراحل قانونی ، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.