ایلام؛

مسیر ملکشاهی آماده تردد زائران اربعین حسینی

فرماندار ملکشاهی از آماده بودن تمامی زیرساخت های جاده ای و امکانات رفاهی مسیر ملکشاهی به مهران به عنوان راه دوم زائرین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ اسد قاسمی اعلام کرد: با توجه به حجم ترافیکی راه اصلی ایلام - صالح آباد - مهران در ایام اربعین تردد از مسیر ملکشاهی به مهران با اختلاف کمتر از 20 کیلومتر از مسیر ذکر شده می تواند بهترین جایگزین برای تردد زائران باشد.

وی اظهار کرد: برای رفاه حال زائرانی که از این مسیر تردد کنند امکانات رفاهی در نقاط محتلف مسیر مستقر و از هم اکنون آماده ارائه خدمات هستند.

قاسمی خاطر نشان کرد: مجتمع رفاهی و پذیرایی در مرکز شهر ارکواز و در مسیر تردد زوار دایر شده و از زائران با غذای گرم پذیرایی می شود ضمن اینکه دیگر امکانات رفاهی نیز در این مجتمع مهیا است.

وی گفت: از هم اکنون ایستگاه های امداد و نجات جاده ای، فوریت های پزشکی، هلال احمر، ایستگاه های پلیس و ستادهای مردمی در طول مسیر مستقر شده و به زائران خدمات لازم را ارائه خواهند داد.

فرماندار ملکشاهی با بیان اینکه گردنه ترشابه در مسیر ملکشاهی - مهران مورد بهسازی قرار گرفته است یادآور شد: واریانت جاده ای ترشابه نیز با اعتبار 68 میلیارد ریال به طول چهار کیلومتر از هم اکنون آغاز و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.





انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.