اصفهان؛

25 آبان انتقال فرهنگ و دستاوردهای انقلاب به نسل های آینده است

فرماندار اصفهان گفت: 25 آبان انتقال فرهنگ و دستاوردهای انقلاب به نسل های آینده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فضل اله کفیل فرماندار اصفهان در جلسه ستاد تشییع و تدفین 5 شهید گمنام دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه 25 آبان افتخارآمیزترین روز برای اصفهان است، خاطرنشان کرد: 25 آبان، روز حماسه و ایثار و روزی مهم و ماندگار در تقویم ملی برای اصفهان است و دستگاه ها باید با اقدام و همکاری در راستای افزایش اثرگذاری این روز تلاش کنند.
فرماندار اصفهان با تأکید بر اهمیت گرامیداشت روز 25 آبان و انتقال فرهنگ این روز به نسل های آینده، افزود: مانایی و ماندگاری این روز منوط به انتقال فرهنگ و دستاوردهای آن بوده که در این راستا باید برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد.
وی با بیان اینکه گرامیداشت 25 آبان و تجلیل از آفرینندگان آن بخشی از فلسفه نامگذاری این روز است، اظهار داشت: 25 آبان، تابلوی شایسته ای برای معرفی واقعیت مردم اصفهان است.
فرماندار اصفهان با اشاره به دیدار مردم اصفهان به مناسبت 25 آبان، با مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: این اقدام، تأثیر و پیام ملی و کار رسانه ای مضاعفی را در احیای این روز خواهد داشت.کفیل با بیان اینکه نوجوانان و جوانان مهمترین جامعه هدف در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت هستند، اظهار داشت: مدارس در برنامه صبحگاهی خود از راویان دفاع مقدس دعوت و نسبت به بازخوانی وصیت نامه شهدا اقدام نمایند.
وی با تأکید بر لزوم تعریف بسته ای برای جامعه هدف مساجد، افزود: ائمه جمعه نیز 25 آبان را همانند دیگر مناسبت های ملی و مذهبی برای مردم تبیین کنند.
فرماندار اصفهان بر اهمیت فضاسازی سطح شهر توسط شهرداری نیز تأکید کرد و گفت: شهرداری باید نسبت به فضاسازی و تبلیغات سطح شهر به گونه ای اقدام کند که آحاد شهروندان با این روز افتخار آمیز آشنا شوند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار