اصفهان/

اختصاص 240میلیارد ریال برای طرح های ورزشی استان اصفهان

مدیر شركت توسعه و تجهیز اماكن ورزشی وزارت ورزش و امور جوانان گفت: در سال جاری برای 130 طرح ورزشی در دست اجرا در استان اصفهان مبلغ 240 میلیارد ريال اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان علی تركاشوند'  در آیین افتتاحیه خانه وزنه برداری استان اصفهان اظهار داشت: برای طرح های یاد شده كه در سالهای گذشته آغاز شده، تاكنون مبلغ 38 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با قدردانی از 'رشید خدابخش' مدیر كل سابق ورزش و امور جوانان استان اصفهان برای پیگیری امور عمرانی این طرح ها، گفت: خدابخش، تكمیل ورزشگاه نقش جهان كه یكی از مطالبات به حق مردم اصفهان بود را بارها در جلسات مشترك مسوولان وزارت ورزش و امور جوانان پیگیری كرد.

مدیر عامل شركت توسعه و تجهیز اماكن ورزشی وزارت ورزش و امور جوانان افزود: تكمیل ورزشگاه 75 هزار نفری نقش جهان اصفهان به 300 میلیاردريال اعتبار نیاز دارد.

وی گفت: این ورزشگاه در فهرست طرح های مهر ماندگار قرار گرفته و اعتبار مورد نیاز ان از سوی 'محرابیان' دستیار ویژه رییس جمهور ابلاغ شده است.

وی زمان درنظر گرفته شده برای افتتاح ورزشگاه نقش جهان اصفهان را دهه فجر سال جاری بیان كرد و گفت: برای نظارت بر عملیات تكمیلی این پروژه، بصورت هفتگی نمایندگان وزارت ورزش و امور جوانان، استانداری اصفهان و پیمانكار نشست مشترك برگزار می كنند.

وزیر ورزش و امور جوانان، دیروز خانه وزنه برداری و سالن شش هزار نفری ورزشگاه نقش جهان اصفهان را افتتاح كرد.

خانه وزنه برداری اصفهان در مساحت یكهزار و 500 متر مربع با اعتباری بالغ بر هشت هزار و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و وزارت نفت احداث شده است.

سالن شش هزار نفری 'حماسه 25 آبان' ورزشگاه نقش جهان نیز در مساحت 19 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 165 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات پروژه های ملی ساخته شده است./س

برچسب ها: اصفهان ، افتتاح ، خانه ، وزنه ، برداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.