هدایت سازمان ترامپ به دست سه فرزند ارشد وی

فرزندان رئیس جمهور منتخب آمریکا هدایت سازمان ترامپ را به دست می گیرند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، سازمان ترامپ روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد در حال برنامه ریزی برای انتقال هدایت سازمان ترامپ به سه فرزند اوست.

سه فرزند ارشد رئیس جمهور منتخب آمریکا، «ایوانکا ترامپ»، «اریک ترامپ» و «دونالد ترامپ جونیور»، هدایت سازمان ترامپ و شرکت های متعلق به آن را بر عهده خواهند گرفت. از سوی دیگر، نام آنها در میان اعضای اصلی کمیته اجرایی انتقال قدرت نیز قرار دارد.

یکی از کارشناسان آمریکایی در این خصوص اظهار کرد: «حضور همزمان فرزندان ترامپ در دولت و تجارت موجب پیچیده شدن اوضاع خواهد شد. در این صورت، جدا کردن دولت از عملکردهای تجاری امری دشوار خواهد بود.»

در حال حاضر، هر سه فرزند ترامپ در سازمان ترامپ عهده دار مسئولیت هستند. ایوانکا ترامپ، یکی از معاونان اجرایی این سازمان است که مسئولیت توسعه و گسترش جهانی عواید و منافع حاصل از املاک و مستغلات ترامپ را برعهده دارد.

دونالد ترامپ جونیور نیز یکی دیگر از معاونان اجرایی این سازمان است که مسئولیت گسترش املاک و مستغلات، خرده فروشی ها، فعالیت های تجاری، هتل ها و زمین های گلف را بر عهده دارد. اریک ترامپ نیز یکی دیگر از معاونان اجرایی سازمان ترامپ است که عهده دار کسب پروژه های جدید، توسعه و ساخت آنها در سراسر جهان است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار