64 مراكز داده مورد نیاز مردم در داخل كشور قرار دارد

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات در پایان از میزبانی 64 مراكز داده مورد نیاز مردم در داخل كشور خبر داد و گفت: با بهبود ساختار شبكه كشور شاهد ارتقای كیفیت و سرعت خدمات بوده ایم.

64 مراكز داده مورد نیاز مردم در داخل كشور قرار داردبه گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نصرالله جهانگرد در مراسم افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه اتوكام اصفهان اظهار داشت: مجموع بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات در كشور حدود 27 هزار میلیارد تومان است كه نزدیك به 84 درصد آن شامل حوزه ct میشود؛در این میان از سه سال گذشته واگذاری مجوز نسل سه و چهار بازار تلفن همراه شاهد رشد شتابان بخش نرم افزارهای بومی ، محتوا و اپلیكیشن ها بوده ایم.
رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران تصریح كرد: بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران پتانسیل آن را دارد كه به بیش از هزار میلیارد تومان برسد .
دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات با اشاره بر رشد 19 درصدی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود:فناوری اطلاعات و ارتباطات در كشور دو تا سه برابر سایر حوزه ها در بخش مربوط رشد داشته است.
وی فرصت اشتغال دانش بنیان در تمام كسب و كارها را از مزایای توسعه كاربرد ICt  دانست و افزود:در تمامی حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات شاهد رشد بوده ایم كه اثر آن بر توسعه فرصت های كسب و كار در این بستر نمود یافته و نتیجه آن اشتغال زایی در كشور بوده است.
جهانگرد در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره بر ضرورت توسعه و تقویت بازار های رایانه ای در كشور گفت:رشته بازی های رایانه ای كشور برای ایجاد زمینه اشتغال برای نیروهای جوان متخصص و علاقه مند ایجاد می كند.
وی در پایان از میزبانی64 مراكز داده مورد نیاز مردم در داخل كشور خبر داد و گفت: با بهبود ساختار شبكه كشور شاهد ارتقای كیفیت و سرعت خدمات بوده ایم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار