فرزندان ترامپ بر فرآیند انتقال قدرت در کاخ سفید نظارت می‌کنند

رئیس‌جمهوری جدید آمریکا کار نظارت بر فرآیند انتقال قدرت در دولت این کشور را به فرزندان خود واگذار کرد.

فرزندان ترامپ بر فرآیند انتقال قدرت در کاخ سفید نظارت می‌کنند
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان ترامپ روز جمعه اعلام کرد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا از سه تن از فرزندان و همچنین داماد خود برای نظارت بر فرآیند انتقال قدرت در کاخ سفید استفاده خواهد کرد.

در بیانیه سازمان ترامپ آمده است مسئولیت نظارت بر فرآیند انتقال قدرت به عهده «دونالد ترامپ جونیور»، «ایوانکا ترامپ»، «اریک ترامپ» و دیگر مدیران گذاشته خواهد شد. «جرد کوشنر»‌ داماد ترامپ نیز در این فرآیند نقش خواهد داشت.

خبرگزاری رویترز از واشنگتن، گزارش داد: اعلام این موضوع در حالی است که بر اساس گزارش های منتشر شده، «رودی جیولیانی» فرماندار پیشین نیویورک نیز قرار است به سمت دادستانی کل آمریکا منصوب شود.

به علاوه به گفته منابع آگاه، گمانه زنی ها حاکی از آن است که «رینس پریباس» رئیس کمیته ملی جمهوریخواه نیز برای تصدی سمت رئیس کارکنان کاخ سفید در نظر گرفته شده است.

ترامپ پیشتر «مایک پنس» معاون خود را به سمت ریاست گروه انتقال قدرت در  کاخ سفید منصوب کرد.

کارزار انتخاباتی ترامپ در این باره اعلام کرد بدین ترتیب، «کریس کریستی» فرماندار ایالت نیو جرسی همچنان معاون گروه انتقال قدرت ترامپ به کاخ سفید باقی خواهد ماند.

انتشار این اخبار اندکی پس از آن صورت گرفت که دستیاران ترامپ در برج مسکونی وی در نیویورک تشکیل جلسه دادند تا نامزدهای تصدی بیش از چهار هزار سمت را تعیین کنند. ترامپ اندکی پس از در اختیار گرفتن قدرت در بیستم ژانویه 2017، این افراد را به سمت های مورد نظر خواهد گماشت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار