حاشیه های هفتمین روز نمایشگاه مطبوعات؛

استقبال اهالی رسانه از رئیس رسانه ملی در نمایشگاه مطبوعات/ محسن چاوشی برای خندوانه می‌خواند

هفتمین روز از نمایشگاه مطبوعات را می توان به عنوان «شلوغ ترین» روز آن لقب داد که در نتیجه آن، ساعت بازدید تا 21 شب تمدید شد.

هفتمین روز نمایشگاه مطبوعات چگونه گذشت ؟/ شلوغ ترین روز نمایشگاه رقم خورد!به گزارش خبرنگار  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفتمین روز از نمایشگاه مطبوعات را می توان به عنوان «شلوغ ترین» روز نمایشگاه لقب داد. شلوغی که ناشی از استقبال بازدید کنندگان از این رویداد فرهنگی بود و در نتیجه آن، ساعت بازدید نمایشگاه در این روز تا 21 شب تمدید شد.

از طرفی در روز گذشته هم چهره های مشهور عرصه های مختلف سینما و ورزش به نمایشگاه آمدند و با علاقه مندان خود به گفتگو نشستند.

روزنامه نگاران هم مثل همیشه پر هیاهو و با انرژی  با مردم و مسئولان ارتباط برقرار می کردند. خوبی این روزها این است که مردم هم  بی واسطه با رسانه های محبوبشان ارتباط برقرار می کنند.

اما در روز قبل، یکی از چهره هایی که در نمایشگاه حاضر شد، عبدالعلی علی عسكری رییس سازمان صدا و سیما بود. وی در مدت زمان حضورش با بازدید از غرفه های متعدد، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

روز گذشته از کتاب «فهرست مجله‌ها» با حضور استاد سید فرید قاسمی و همچنین از سه کتاب حاج عمار، پرواز با آتش و عاشقانه های جنگ رونمایی شد.

از دیگر مهمانان هفتمین روز نمایشگاه هم می توان به محمدرضا نعمت زاده؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عموهای فیتیله ای اشاره کرد. 

هنرمندان و ورزشکاران هم فرصت را غنیمت شمرده و در هفتمین روز نمایشگاه حضور بهم رساندند. از جمله آنها می توان به عبدالرضا اکبری، آناهیتا نعمتی، مونا فرجاد، جهانگیر کوثری، گروه شب کوک (پوریا حیدری و باربد بابایی)٬ سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی رحمتی دروازه بان تیم استقلال اشاره کرد. 

در اواخر روز گذشته رامبد جوان و امیر کربلایی زاده هم به نمایشگاه آمدند. بهانه حضورشان استندآپ کمدی بود، اما این حضور نه از چشم مردم دور ماند و نه خبرنگاران. جوان با رسانه ها به گفتگو نشست و درباره روند تولید خندوانه و تغییرات آن حرف زد و شاید یکی از خبرهای مهم نمایشگاه مطبوعات امسال را او ساخت؛ آنجا که گفت «محسن چاوشی» شعری از مولانا را به طور اختصاصی برای «خندوانه» خوانده است.

به هر حال دیگر میتوان گفت که بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها هم به ایستگاه پایانی رسید؛ با همه کاستی ها و فزونی ها. عصر امروز طبق برنامه‌ریزی های انجام شده، مراسم اختتامیه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار