پدین خبر داد:

استان خوزستان با مشکل اشتغال‌زایی در بخش کشاورزی دست و پنجه نرم می‌کند

نماینده استان خوزستان گفت: این استان به دلیل مشکلات فراوان در بخش کشاورزی و اشتغال با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند.

استان خوزستان با مشکل اشتغال‌زایی در بخش کشاورزی دست و پنجه نرم می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیف‌الله پدین نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها در سی و سومین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها که امروز(پنجشنبه) در ساختمان قدیم برگزار شد خطاب به وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: امروزه خوزستان با مشکلات فراوانی در بحث کشاورزی دست و پنجه نرم می‌کند به همین دلیل درخواست داریم که با ایجاد اشتغال‌زایی در بخش کشاورزی این مشکلات را مرتفع کنید.

وی با بیان اینکه سال‌ها است کشور دچار خشکسالی شده است، افزود: این موضوع باعث شده که آسیب‌های فراوانی متحمل بخش کشاورزی شود.

نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها تأکید کرد: از شما درخواست دارم تا خسارت‌های ناشی از خشکسالی به کشاورزان پرداخت شود.

پدین با بیان اینکه عدم پرداخت به کشاورزان و دامپروران مشکلات زیادی را برای آن‌ها به وجود آورده است، گفت: هرج و مرج در تولید و توزیع مواد غذایی باعث به خطر افتادن سلامت جامعه شده به همین دلیل درخواست دارم تا نظارت لازم در خصوص این موضوع انجام شود.

وی با بیان اینکه شهرستان بهبهان با توجه به داشتن زمین‌ها با استعداد بالای کشاورزی و نیز به علت داشتن رود بزرگ کارون و شبکه مدرن آبیاری همچنان از کشت تابستانه بی‌بهره است، تأکید کرد: امروزه خسارت جبران‌ناپذیری به اقتصاد این شهرستان وارد شده به همین دلیل درخواست داریم تا مشکلات در این باره برطرف شود.

نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها با تأکید بر اینکه کشاورزان از لحاظ حقوق و مزایا دچار مشکلات فراوانی هستندف گفت: عدم خدمات‌رسانی مناسب به کشاورزان باعث شده که این قشر زحمت‌کش از کار دلسرد شوند به همین دلیل تقاضا دارم تا در خصوص سر و سامان دادن به این موضوع نهایت تلاش خود را انجام دهید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۵
عالی
آخرین اخبار