ساری،

اعتبار میلیاردی برای اصلاح شبکه آبرسانی

30 میلیارد ریال اعتبار امسال برای اصلاح شبکه آب مازندران اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ذبیح الله ذاکری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: از مجموع 70 هزار کیلومتر شبکه آب و فاضلاب مازندران 1500 کیلومتر آن فرسوده است. 
وی از تصویب و اجرای طرح جامع منابع تامین آب در مازندران خبر داد و افزود : بخش مطالعات این طرح پایان یافته و در مرحله اجرای عملیات عمرانی می باشد که در آن افق چشم انداز آب و فاضلاب مازندران تا سال 1404 پیش بینی شده است.
وی گفت: سد مخزنی هراز  با هدف  ساماندهی آب های سطحی استان و به منظور تامین آب آشامیدنی مردم شهرهای آمل و محمودآباد  و نور و رویان و سرخ رود با ظرفیت 427 هزار نفر از جمعیت این شهرها عملیات عمرانی آن در حال احداث است. 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران  از تصویب اعتبار 265 میلیون یورو از ردیف بانک توسعه اسلامی بمنظور ساماندهی و اجرای شبکه آب و فاضلاب در شهرهای محمودآباد و رامسر و تنکابن و قائمشهر و آمل خبر داد و افزود : نرم ساماندهی تصفیه شبکه فاضلاب استان را در برنامه ششم به 55% خواهد رسید.
ذبیح الله ذاکری گفت: از مجموع 70 هزار کیلومتر شبکه آب و فاضلاب مازندران 1500 کیلومتر آن فرسوده بوده و نیازمند 300 میلیارد تومان اعتبار بمنظور اصلاح شبکه است.
وی افزود : 30 میلیارد ریال اعتبار امسال برای انجام اصلاح شبکه در مازندران از سوی دولت تخصیص یافته است.
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار