کرمان؛

واگذاری سند رایگان در زمین های شهرک صنعتی منوجان

فرماندار منوجان گفت: 40درصد زمین های شهرک صنعتی با هشت کارگاه واگذار شده است.

واگذاری سند رایگان در زمین های شهرک صنعتی منوجانبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین صادقی در دیدار با مسؤولان شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در شهرک‌های صنعتی این شهرستان بر رفع مشکلات و تعیین تکلیف زمین‌های زیربنایی در شهرک‌های صنعتی تأکید کرد.

وی افزود: اطلاع‌رسانی و توسعه شهرک صنعتی باید در اولویت کاری قرار گیرد و توسعه آن ضروری است.

فرماندار منوجان گفت: ایجاد انگیزه و رغبت و تشویق در راستای جذب سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی در راستای رونق کارخانه‌ها با تشویق آنها از طریق تسهیلات اعطایی، فراهم کردن زیرسازی و جذب سرمایه‌گذار خصوصی ضروری است و حضور مستمر در شهرک صنعتی و بازدید موجب دلگرمی سرمایه‌گذار می‌شود.

مجید غفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان اظهار کرد: در شهرک صنعتی منوجان هشت واحد کارگاهی وجود دارد که به بهره‌برداری رسیده و یا در حال بهره‌برداری هستند.

وی افزود: افرادی که طرح‌های کوچک و زودبازده دارند با مشارکت در شهرک صنعتی می‌توانند به صورت اقساطی زمین واگذاری دریافت کنند.

غفاری تصریح کرد: در شهرک صنعتی منوجان 40 درصد از زمین‌های شهرک صنعتی واگذار شده است و 60 درصد باقیمانده و زیرساخت‌های لازم از قبیل آب، برق آماده و قیمت زمین 15 درصد به‌صورت نقد و مابقی آن از طریق تسهیلات و با سه سال فرصت قسط‌بندی در اختیار متقاضیان و سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.

وی گفت: برای تشویق سرمایه‌گذاران هزینه پروانه ساخت به‌صورت رایگان و 13 سال معاف از مالیات در صورت مراجعه در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.